En mycket seg dag..

Idag vaknade jag vid halv 11 för att ja va tvungen att dra ner till stan och fixa lite saker. Sen när ja kom hem kände jag att ja va tvungen att storstäda. Har inte orkat städa på jätte länge nu. Så nu är de okej igen!
Kim kom förbi innan han skulle dra till träningen, alltid lika mysigt att träffa den killen =) .. Föresten hade vi våran första dejt i onsdags! Vi tog en tripp till skövde och såg på bio, Valkyria. En ruskigt bra film. Tycker ni måste se den om ni inte redan gjort de! Vi ska ha en dejt den 25 mars med, då blir de Kenny Starfighter som gället, (med 14 avsnitt som en julkalender) Jag råkade säga de när vi stod i kön. Och ja började undra va kim började skratta åt. Sen sa han, när började en julkalender bara vara 14 avsnitt?! Man kan säga lite fel ibland :)

Imorn är det fredag och vilket betyder HELG igen. Tycker detta går riktigt snabbt. Tycker inte de är alls länge sen ja flyttade från helsingborg till lilla falköping. Men men, ska inte klaga.. Träffade ju min kim här juuh! Mycket glad för de!

Nu ska ja dra mig hemmåt , men ha en trevlig kväll. Puss E



Kommentarer
Postat av: Sofia

söta du:) men vet du det är bra att tiden går snabbt, för då kommer jag snaart:) PARTYY! åh Kenny Starfighter, vill jag med se. SAKNAR DIG! mkt. kan du inte få din data snart så jag får prata med dig mera:) pöss

2009-02-26 @ 22:28:23
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: kimpa

Kenny Starfighter in my heart=D and you to:) pusss

2009-02-28 @ 01:16:58
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: Lee

Fint kort! :)

2009-02-28 @ 08:46:23
URL: http://nellelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0