En vanlig dag..

Måste skaffa mig ett jobb. Det är inte så kul att bara gå hemma hela tiden, måste ha något att göra. Det måste ju va något ställe som vill anställa mig:) Så de är bara att leta vidare. Idag har ja varit med miriam på stan och kollat lite. Rätt skönt att bara fönster shoppa lite när man inte har pengar!:)
Nu ikväll ska ja va me granit, vet inte va vi ska göra. Blir kanske bara att snacka lite skit eller glo film eller nått! Va ett tag sen ja va med honom nu:)

Klippte lugg här om dagen:) Blev rätt nöjd fakstist, men är rätt ovan att se mig själv i lugg, men ja blir nog van med tiden:P



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint gumman! Pussar

2009-02-05 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0