Fredag..

Då va det helg igen, Underbart! Igår va med med sötnosen, vi såg på the messengers! Usch vilken äklig film. Hatar när de kommer sånna plötsliga händelser så man hoppar till. Och den filmen var en sådan:) Kunde inte slappna av så mkt! Och han breve mig bra skratta=)
Vi vaknade vid 10 idag för han skulle iväg, så ja tänkte ja skulle sova lite till. Men då skickade mormor ett sms och att hon och stig skulle komma och sätta upp en hylla i köket samt ja skulle få min micro. Det blev as snyggt med hyllan och micron är guldvärd!! Ska snart gå och äta mat hos mormor, får se vad hon ska bjuda på:)
Sen ikväll ska ja va med miriam! Wohoo, har inte träffat henne på as länge nu.. Så ska bli himla kul att träffa dig igen♥



Jag längar till söndag=)

Kommentarer
Postat av: Mirre

tjooohoo! :D

åh va nice, nu kan vi värma micropopcorn !!! ;)

pusss<3<3

2009-02-13 @ 16:40:38
Postat av: emelie

Hahaha japp:D

2009-02-13 @ 18:02:49
Postat av: kimpa

hahahaha ;D

2009-02-13 @ 18:44:05
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: kimpa

jag är hemma kring 13 på söndag=) längtar!!

2009-02-13 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0