Måndag

Då va det måndag, Suck... Har en liten känsla av att denna veckan kommer gå grymt sakta! Nu sitter jag hemma hos mormor och kollar på datan lite snabbt, ska snart dra mig hem till linda. Får se vad vi hittar på men något trevligt blir det nog=)

igår fick ja för mig att ja skulle gå hem till kim, va rätt nervös innan ska ja tala om. Men allt gick bra och hans mamma verkar vara jätte trevlig, och deras hus är himla snyggt!. Den killen har nog den skönaste säng jag sovit i ,plus att den va hur stor som hellst! Den kvällen va himla mysig sötnos! High five :D

Nä nu ska ja dra mig och möta linda! Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

High five Wery nice =D

2009-02-23 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0