Soft dag..

Tjooohoo.. Då var det en ny dag med nya möjligheter.
Funderar om ja ska dra och sola, men de är så tråkigt att bara ligga där, finns ju ingen musik att lyssna på och tiden går rätt segt när man bara ligger där. Hade inte varit fel att ha ett eget solaruim, funderar om ja ska ringa och kolla me farmor om ja kan ta deras. Men tror inte de kan va så himla bra rör i de.. Men får se, hade ju varit bra!

Senare ska jag bara ta de lugnt tror jag, kim kanske skulle komma förbi och de säger ja ju inte nej till =)

Riktigt bra låt=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Min penna är mkt fin:P Nu vill jag ha en bild på er ihop:) du måste ju visa bloggvärlden det tycker jag:)

2009-02-17 @ 19:29:35
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Mirre

Mycket bra låt! :D

pusss sötis <3<3

2009-02-18 @ 14:29:12
Postat av: josefina

hej hopp

Har du fortfarande inget att göra så säger en här på jobbet att du kan fixa hennes blogg

Hon ska öppna en på hennes företag och du får fria händer =)



Ring

2009-02-19 @ 09:07:38
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0