Tur att man inte kan dö i i sina drömmar,

Har precis drömt det äkligaste jag någonsin drömt, Jo nu ska ja berätta vad jag har drömt för någonting,

Jag, kim och några ja inte vet vilka de är var hemma hos någon på landet, Helt plötsligt börjar ja höra en massa bomber och kollar då ut i fönstet, Bakom det stora berget som fanns bakom huset ser man tusentals helikoptrar åka över oss och börja anfalla. Ingen vet vad man ska göra eftersom det blir en chock för alla men jag lägger mig iaf ner för dom inte ska se mig..
Sen hoppar min dröm, så ja är i stan, och samma sak händer här, bakom berget ser man massa helikoprar köra ovanför oss och släppa massa bomber. Minns inte om någon dog men kim försvann i drömmen sen iaf och ja försatte den själv. Sprang längs intill gatan och försökte hitta någonstan att gömma mig, men fanns inte så mkt eftersom allt var typ ner bombat. Så satte mig och grät vid sjö oh då hittade ja ett papper. Jo på de pappret så fanns det en ritning över hur krigshelikoprtarna körde, och de va över hela världen dom skulle. Och minns att Falköping stod med väldigt tydligt, de visade exakt hur som skulle åka.. (då vaknade ja upp jätte rädd, några minuter senare somnade ja om) Och då kom ja in i samma dröm igen och då va kriget typ slut och´skulle ge sig av. Då satt jag, kim och miriam i en helikopter för att se så alla drog därifrån. (Sen vaknade jag)

Asså att drömma någonting sånt är ju helt sjukt äkligt. Det kändes så verkligt. Man får så många funderingar vad man skulle göra och vad orolig man hade varit för familj och sina vänner. Usch, hoppas sverige aldrig blir utsatt för någonting sånt här..

Kommentarer
Postat av: sofia

nej usch och fy. men visst är det stört när man drömmer och man helt plötsligt är på en annan plats och det känns helt naturligt.

2009-02-15 @ 13:18:05
Postat av: Anonym

knas dröm..

2009-02-15 @ 13:36:26
Postat av: kimpa

ne vi får verkligen hoppas att det inte blir krig, för då blir jag inkallad =/

2009-02-15 @ 15:06:12
URL: http://kimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0