Vatra..

Igår va jag ute me underbart folk på vatra! När vi kom dit va de inte alls mkt folk och man blev rätt sugen att dra till bogrens för kön va as lång in dit, Men vi stannade kvar och de va tur de. För folket började rulla in lite då och då vilket va skönt:)

Bilder från vatra

Kimpa, 3 stycken ja inte vet, sen oskar


Bill och Bull


Gänget :)


Jag och Kimpa


Top model pose eller:P?

Där fick ni lite bilder som beskrev helgen:)
Haha hände en liten rolig sak idag, Jag och miram skulle beställa pizza, så säger ja vart ja bor och våning o sånt. Ne men tro då att ja säger fel. Har bott i min lägenhet sen december och ja vet knappt va de är för nr på porten:P Lyckat emelie. :P

Kommentarer
Postat av: Mirre

haha bill och bull :P

vet du vart du bor nu då? ;) tur att vi kom på de sen iaf :P

pusspuss sötis

2009-02-08 @ 18:21:17
Postat av: Anonym

Du är allt bra snart du;) jag längtar till slutet av mars!!! då jävlar äre fest:) hihi. saknar dig. PUSS

2009-02-08 @ 21:55:36
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Mirre

fiint de blev ! :D

2009-02-09 @ 21:06:28
Postat av: sofia

mkt mkt snygg header:) jaa, kom hit och åk med mig:) äsch är inte alls svårt, hrmm. man får bara ont i rumpan första gångerna. eller så går man en kurs med en grymt snygg kille som lär en:P som jag gjorde, dock va jag rätt liten, typ 12 och han va säkert i vår ålder då haha!!! pusss

2009-02-09 @ 21:17:27
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du mena sånna som Tess hade?? jag kan fråga henne! vet inte vart hon får tag i dom, men tror det är här:) japp massa party:) Puss babe

2009-02-10 @ 16:27:37
Postat av: Sofia

Det va från mig, fast det fattade nog:)

2009-02-10 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0