Heldag med kim..

Igår kväll gick ja och kim hem till honom , tog en sväng förbi ica innan vi drog hem till honom. Jag har börjat köpa naturgodis. Det är så himla gott, varför har man inte insett de innan? Började tyckta om de mer och mer sen miram började köpa de ! Nu är de det ända godiset ja äter typ =)

Kim skulle upp tidigt idag för att träna, så ja låg kvar i sängen och sov vidare. Men de skulle ja inte ha gjort. Ja och mina sjuka drömmar asså. Helt sjukt! =) Men tur att de man drömmer inte är sant! Då hade de inte varit så trevligt.. Sen när kim kom hem från träningen gick vi ner på stan och tog en fika på stan samt passade på att sola lite. Den killen har ju rätt bra hud så han blir brun as snabbt. Så nu är han (lite) brunare än mig. Men ja ska snart komma ikapp!

Nu sitter ja hemma och väntar på sötnosen! Vi ska se film ikväll, vet dock inte vilken det blir än. Men tror de blir

Changeling med angelina jolie. Den verkar va grymt bra!



Han är så underbar♥

Vaknade av detta underbara sms idag;
Jag gillar verkligen dig älskling! Vad jag än gör finns du alltid i mina tankar...

Kommentarer
Postat av: kimpa

bara lite brunare?? :P haha

2009-03-04 @ 18:45:37
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: Sofia

väldigt sött sms och ett väldigt sött par:) LÄNGTAR!!!!!!

2009-03-04 @ 23:37:13
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Linda

åååhh ni är så sötta<3<3 är så glad för din skulle gumman<3<3

2009-03-05 @ 14:44:55
Postat av: Mirre

naturgodis is tha shit ! ;) haha..pussss <3<3

2009-03-05 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0