Hockey och fotboll ?!

Ser "verkligen" fram emot denna kväll! Både hockey och fotboll på tv. Usch usch usch!!

Idag har vi varit ute och spanat in västerås lite närmare! Vi tog en del bilder! Mkt fina tycker jag! Kan va kul att ha lite minnen ifrån våran minisemester =) Så skönt att komma iväg lite, men saknar mina katter så himla mkt! =)

Just nu sitter jag och kollar lite på nätet medans kim och hans pappa ser på hockey! Det är ju så fruktansvärt tråkigt, man hinner ju knappt se pucken! Jag ser den iaf inte =P

Nu ska ja se om kim har någon bra film på datan! Have a nice day!


Jag gillar dig♥


 


Kommentarer
Postat av: kimpa

gillar dig så otroligt mkt älskling, ledsen för all sport idag, men det kunde varit värre;) puss puss<3

2009-03-28 @ 17:49:34
URL: http://kimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0