Pulkabacken med kim!

idag vaknade ja med älsklingen hemma hos mig, han förlorade ett vad igår kväll. Vi hade en tävling om att han inte skulle till gymmet på 10 dagar så skulle ja fixa en romantisk dejt till honom. Men nu är de han som ska ge mig en romantist dejt istället :D Det ser ja fram emot!!

Senare idag va ja en snabb sväng förbi stan med miriam, sen körde hon mig till kim.! Så ja och kim åt en himla god middag, sen fick ja en idé att vi skulle dra till backen och åka sopsäck. Haha jo detta gick inte allt för bra för påsarna va rätt små. Men kul va de! Vi hade med oss hundarna så dom fick busa av sig lite med =) ..

När vi kom in så gjorde vi choklad mouse och kollade på let´s dance! Ska kolla snart vem det är som åker ut. Hoppas det blir hon som är äldre för hon kan ju verklingen inte dansa. Hon har ingen rytm alls! jag hejjar då på Laila.. Tycker hon är grymt bra! Nu ska ja äta glass och se vem som går vidare!

Ha en trevlig helg!

Puss / E


Jag har en stilig pojkvän ♥


Kommentarer
Postat av: Mirre

sopsäck ? :P haha..ni är roliga ni :D



åååh längtar tills ikväll, ska bli galet kul! :D räknade ut att de var 5 veckor sedan jag festa! så nu är det dax ;)



pusssss <3<3

2009-03-14 @ 13:09:30
Postat av: Linda

Hej! jag har skrivit i min blogg tänkte så att du vet det! ha det så kul ikväll nu! puss

2009-03-14 @ 18:24:37
URL: http://mizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0