Skövde

Hejsan!

Idag har det varit en lång dag i skövde med miriam! Vi åkte från falköping vid halv 11 eller 11. Rätt tidigt för vi ville slippa de mesta av folket!
Men tro mig, det blev en massa shopping för miriam, hur mkt som hellst. Men det är bra att ha lite kläder på lager med ju :) Behöver ju inte använda allt nu! Hon köpte en as snygg jacka på carlings, blev med sugen på en sådan. Men ja har en och jag får nöjja mig med den!!

Haha asså ja fattar inte var de är med våra stunder i hennes gyllene volvo! Vi har galet kul. Vi kan skatta åt minsta lilla, vilket är underbart. Men tyvärr kom inte beyoncé låten, eller slutet av den spelades. Men hann ju inte sjunga med! :P Men tur de kanske... Vi hörde en as skön låt på radion, Big Ali feat dollarman - Hit the floor. Riktigt bra va den !!

När ja kom hem så va min älskling hemma hos mig, kändes lite skumt att komma hem så va han där. Men de var bara positivt! Gillar dig massor!♥ Han drog dock till träningen bara efter 10 min efter ja hade kommit hem. Men han kommer tillbaka sen efter träningen!! Då blir de mys..

Bjuder på lite bilder från skövde resan med den bästa:D

Haha helt sjukt bra parkering :P

Ett par skor jag testade inne på DNA

Söta miriam i den nya skinjackan :D


Tack för en underbar dag gumman!!♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt bra parkerat:P, grymt snygga skor och grymt söt mirre:)

2009-03-12 @ 20:35:28
Postat av: Mirre

underbar dag ! :D :D såna dagar får vi se till att ha mycket oftare! :D



Tycker det var en grym parkering jag med.. ;) haha..

du är oxå grymt söt fia och emelie du med!!



pussss <3<3

2009-03-13 @ 12:07:18
Postat av: kimpa

Grattis till vinsten av vadet :)

2009-03-13 @ 16:23:27
URL: http://kimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0