Suntrip ..

idag när vi vaknade så var det underbart väder ute! Inte ofta det händer i falköping! Ringde till kim i helsingborg och sa att ja skulle komma ner till henne den 9e till 12e april. Hon blev så glad! Ska bli underbart kul att träffa henne igen! Va ju flera månader sedan man såg den tösen =) .. När man är i helsningborg så ska ja träffa anton lite med tänkte jag! Måste dit och hämta lite saker som ja inte fick med mig i flytten sen ska ja spana in lägenheten om han har fått de snyggt=)

Jag och kim tog en lååång promenad innan, vi va ute lite mer än 1 timme! Det är himla bra tycker jag! Vi hade med oss hans hundar. Hade varit skönt att ha en hund så man kan få lite motion! Jag rör mig inte så mkt märker ja, för det kändes när ja kom hem att ja var helt slut i benen! Så det första ja gjorde när vi kom hem till honom va att slänga mig i sängen och bara pusta ut! =) Vi satte på sunes jul på datan. Haha underbart ju! Håkan är min favorit! .. Sen efter vi sett något avsnitt av sune satte vi på sällskapsresan- suntrip .. Sån skön film =)

Åh snart kommer min darling till falköping igen! Ska bli kul att du kommer sofia =) Då blir det party. Men vet ej vart vi ska festa än. Men blir falköping samt skövde skulle ja tro! =) Ska bli galet kul! har inte varit ute på evigheter, men nu till helgen så ska jag och miriam ut.. Ska bli galet kul! Blir nog att vi drar till husaren eller hur det stavas! men blir kul vad vi är gör =)


Nu ska ja jag va lite social mot min underbara pojkvän som jag gillar så mkt =) Pusss / E



Kommentarer
Postat av: kimpa

Jag tycker du är mysig /K kommer sakna dig när du är i Helsingborg<3

2009-03-10 @ 00:58:43
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: Mirre

haha snygga kort ni tagit :P pussss

2009-03-10 @ 11:41:42
Postat av: din darling

jaa snart kommer jag! jag och mirela snackade om det idag:) men du jag tycker inte om ditt minne. du får ju inte svika mig nuuu:( puss

2009-03-10 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0