Tisdag

Idag är det underbart väder ute. Man blir på så mycket bättre humör när man ser att det är blå himmel!
Så jag och kim gick hem till honom, satte oss på hans altan med våra datorer! Har sökt en del jobb nu och ja hoppas att få något snart. Har sökt jobb på releasy, ett telemarketing företag. Och ja fick ett svar idag om att ja skulle förmodligen på en intervju v 13 eller 14. Det hade varit skönt om man kunde få de jobbet så man kan få in lite pengar.. Sen imorn ska ja börja jobba på ett dagis. Undra hur det kommer att gå. Är riktig nervös, sen blir man ju lite mer nervös för det är kims mamma som jobbar där! :) Men det ska nog gå bra. Barn verkar gilla mig! =)


Ha en trevlig dag allihop =)


Utsikten från kim!

Kommentarer
Postat av: kimpa

bor du där?? där har jag ju sovit massa ggr ;) puss älskling

2009-03-17 @ 15:35:24
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ja helt underbart väder ! :D De kommer gå fint på jobbet imorgon sötis! Var det andra jobbet de telejobbet i skövde??

pussss

2009-03-17 @ 16:29:37
Postat av: emelie

Ja det va de i skövde =) Tänk om ja skulle få de. snacka lön man får då :D Så hoppas verkligen ja får de. även om ja hatar telefon försäljare så får man tänka om när man vet vad man får för lön :)

2009-03-17 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0