tripp till Västerås

Nu va man i Västerås tillsammans med älsklingen! Det är verkligen jätte kul att vara här. Skönt att komma ifrån falköping lite!
Vi kom fram vid 6 tiden igår kväll, efter vi lämnat packningen i lägenheten gick vi ut och kollade lite i stan! Västerås är fullpackad med affärer! Gillar det skarpt. Men dock inte lika kul att gå runt och kolla när man inte kan köpa något!

Vet ni vad jag gjorde igår? =)  Det får ni se i nästa inlägg som kommer in under dagen ! =P



Gillar dig så otroligt mycket kim Andrésen Söderqvist
 Känner mig så lycklig när jag är med dig!
Med dig klarar jag av ALLT! ♥

Kommentarer
Postat av: kimpa

gillar dig med Emelie Elisabeth Caroline Björk<3 nu mer än någonsin!

2009-03-26 @ 10:16:55
URL: http://kimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0