Utgång

Igår va det meningen att ja och mriam skulle dra ut. Hon kom hem till mig lite innan, men ja kände verkligen inte för att dra ut. Hade varit på fotbollstunering hela dan med mamma och min bror i vara! Tyvärr kom dom inte vidare till finalen men dom var bra ändå! =)
Men när miriam hade dragit satte ja mig i soffan och tänkte, va gör jag här. Klart ja ska ut. Så jag började göra iordning mig och gick sen till Lennartsson och emma. Där va hela gänget och de va en såå lyckad kväll! Alla va på gott humör och på husaren va de jätte mycket folk! =)
Älsklingen och hans gäng kom dit med, och vi hade de skit kul =)



Tack alla för en underbar kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: kimpa

hade en jättekul kväll :) husaren var helt värt pengarna!

2009-03-15 @ 22:30:35
URL: http://kimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0