En riktigt bra film!

Igår såg jag och kim på changeling. En riktigt bra film! Satt spänd hela tiden den filmen va igång, för det är en verklighets baserad film! Det som gör den ännu bättre! Men synd om den människan som har varit med om detta i det verkliga livet!

Vi vaknade vid halv 1 idag typ, skönt att kunna sova länge om dagarna! Har fixat lite med min och josefinas blogg, humorsajten. Vi ska försöka komma igång med den igen, men man märker att vi har en del trogna läsare som vill att vi ska komma tillbaka vilket är underbart kul =) Det får man en liten kick av!

Ikväll vet jag inte vad ja ska göra, kanske går en sväng förbi linda. Men är så trött så vet inte om ja orkar, men ska försöka komma iväg. Behöver göra lite annat nu, är så trött på att bara gå hemma. Vill ha ett jobb!! På tal om jobb, så kanske kims mamma kunde fixa en jobbplats på hennes jobb. Hade varit så underbart skönt. Hade varit lite kul om jag och kim fick jobba där ihop=) Vi håller tummarna! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var en riktigt bra film som man verkligen kunde engagera sig i=) ses snart sötnos!!

2009-03-05 @ 22:07:45
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: Soffan

Den såg jag på bio i luleå:) mkt bra. Håller tummarna åt dig darl!

2009-03-05 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0