Besvikelse

Så himla jobbigt, här ställer man upp för ALLA, men va får man tillbaka, Ingenting.. Jag mår inte alls bra och kan inte alls jobba. Men klart att ingen annan kan jobba då heller. Jag ställer upp om ingen kan jobba, men jag får ingenting tillbaka!! Måste det verkligen vara så?! varför hjälper jag andra om ingen hjälper mig, Visst jag tyker om att jobba och vill ha pengar. Men NÅGON gång kan man kanske hjälpa mig med! Vet inte om jag orkar ha hand om garderoben längre om det ska fortstätta såhär..

You are my Everything

Jag vill bara säga att du ska veta att du har mig här, jag finns alltid här om du vill vara med någon. Är såå glad att jag har dig vännen! Massor av kärlek till DIG!♥

Skön dag!

Hejsan!
Idag har jag varit ledig från jobbet! Rätt skönt för jag är jätte seg i kroppen, vet inte om man börjar bli sjuk eller vad de kan vara. Men imorn är det jobb, blir nog rätt mkt med folk!
Idag har jag inte gjort så jätte mycket, har varit hemma och städat lite. Blev sugen på att möblera om, men det är nog ingen idé att fixa allt. Vi hoppas på att få en lägenhet snart!
Anton va lite senare från jobbet idag så vi köpte en pizza när han kom hem. Det var lääänge sen man åt de. Så det satt inte fel, efter pizzan blev de att kolla på Andra avenyn , jätte bra serie! Men vi fick sluta kolla på det för anton skulle se på fotbollen som börjar nu kl 20:00! Jag är då inte alls intreserad av fotboll så får sitta vid datan någon timme nu!:)
Håller på att fixa de nya schemat för cantina, går inte riktigt så bra, för alla är typ utomlands nu!! Men det blir bara mer tider för mig!:)

Nä nu ska ja se om ja ska baka något kanske! Ha det bra ! Puss


Jag vill ha sommar NU

Ge mig sommar, inte snö,reng och plask. Vill kunna ligga ute och njuta av värmen, inte sitta inne och kolla på när snön ligger som is på marken.
På tal om is, igår frös antons bil igen. Kom varken in eller ut. Vi stog ute i de kalla vädret kl 4 på morgonen i örkelljunga och försökte få upp dörren. Det var en dörr som gick upp, det va passagerar dörren där emil satt, så alla fick gå den vägen för att komma in i bilen. Men när vi kom fram till helsingborg gick dörrarna upp:)

image939

En lång dag i sollentuna!

Igår började dagen kl 5 på morgonen, Vi begav oss till örkelljunga jätte tidigt för vi skulle med bussen till Sollentuna. Anton skulle spela match, men förstår inte varför man ska åka så tidigt. Men resan gick bra! Man sov delvis hela tiden, så resan gick mkt snabbare. Men nä vi började komma in i stockholm så va det såå himla lång kö med bilar. Man märkte att man började närma sig storstaden!!
Ringde min moster och kollade om dom ville komma och kolla på matchen, men tyvärr gick inte de pga av dom har små barn som inte vill sitta still:) Men hon frågade mig om ja inte ville hoppa av istället! Men gjorde aldrig de, för göra de på söndag istället och stanna där till tisdag kanske! Hade varit mysigt och träffa dom igen:)
Till resan igen ; när vi kom fram fick vi sitta i hallen och vänta ett tag tills dom skulle börja spela. Så vi förberede oss med att ta på oss "jätte snygga tröjjor", Vi fick ha på oss lagtröjjor. Och jag hade så min älsklings nr så klart ;). Men jag kände mig inte snygg i den tröjja:)


här är en bild på hejja klacken!

image922

Tror vi hördes mer än alla sollentunare. Och vi var inte alls lika många som dom! Men tyvärr blev det en förlust . Hoppas dom kan ta hem det nästa match!

På g hem så gick resan jätte fort, Jag och anton sov heeela resan! Jätte skönt. Men när vi kom hem så var vi rätt pigga, men efter att legat och pratat så somnade vi rätt snabbt. :) Men våran katt var vaken, han va sååå glad när vi kom hem!:) Mysigt att ha ett djur som tycker om en :)

Nä nu ska ja handla lite, funderar om ja ska färga håret ?! orkar inte färga de brunt varje vecka :S..Föresten, tack så mkt brian för blommorna!, fick en jätte fin bukett blommor av antons lagkamrat! Gullig va ;)

Pusss



image931

Varför?!?!

Finns inga ord så mkt jag hatar ER!! Så fort jag får ett tillfälle då kommer ni inte komma nära igen!!!

Det LOVAR jag!


Hem resa till helgen?

Denna helgen blir tuff, jobbar många sena nätter, Men det är bra med pengar. Hoppas ja kan vara ledig på lördag. Har inte fått tag på någon som kan jobba på lördag så om jag inte får tag på någon får jag hoppa in, fast man är ledig. Men då blir de 30 timmar på 3 dagar. så det är bra :) På Söndag iaf ska jag åka till Falköping! Ska bli kul att komma hem lite. Det ska va kalas hemma hos mamma på söndag så då får man träffa lite släkt! inte ofta man gör de ! Sen får man åka en sväng till pappa oxå för att hälsa på dom lite! han har jag inte träffat på jätte länge..

Igår var det Hårdrock på Cantina, Shiiiit vilken kass musik. Visst det fanns vissa bra låtar. Men annars var det inget jag lyssnar på! Men det var kul att jobba. För det var så himla trevligt folk! Plus att jag jobbade med Kim!!
Innan jag började jobbet igår så var ja med kim , vi gick ner på stan kollade lite. Köpte en jätte söt klänning.. Sen gick vi hemmåt och kollade tatueringar på internet, är sugen på att göra en till! Men ONT gör de!

Nu ska vi dra till mcdonalds och äta lite. eller ja ska äta lite! ska snart jobba mitt långa pass igen. Plus att jag jobbar själv idag. Inte allls kul:( Men frittte kanske jobbar så då är kvällen räddad!!:)
Ha det bra allihop!
Pusssen

FÖRESTEN! Örkelljunga Vaaaannnn Deras match mot hylte!!!! Wiiiiiiie

Yrrol är Bäst! :D

Frälsningsarmen :D


Jag har ätit pannkaka! ( antons replik heeela lördagen när vi var ute )

Woho!!

Äntligen blev det en vinst för Örkelljunga! 3-2 Bra jobbar killar !!
Nu väntar jag på min kära sambo så han kan komma hem. Börjar bli hungrig! :) .. Idag så har jag städat och myst med ludde. Städade hela lägenheten så det är jätte mysigt nu! Sen när städningen va klar har jag och ludde legat och kollat på film. Han har latat sig hela dagen. Visst så fort jag går upp så ska han gå efter mig. Men annars sover han hela tiden och busar på nätterna. lite jobbigt. Men han får busa! :)
Nu ska ja ta lite kladdkaka!

Puss och ha en trevlig kväll
image919

Tidig morgon.

Godmorgon!
Gick upp jätte tidigt idag för jag inte kunde sova. Ludde låg på min vänstra sida och anton på min högra. Anton snarkade och ludde spann, eller va man nu ska kalla de. Så gick upp, gjorde lite frukost och nu sitter jag här.
Såg på ett program förut som handlade om unga tjejer som får barn, dom va ca 14 år gamla och ville uppfostra ett barn själva. Det är helt sjukt tycker jag. För den tjejen hade inga inkomster och hon gick i skolan, Hennes pojkvänn hade gjort slut med henne lite innan programmet. Men ändå ville hon uppfostra barnet själv. Lycka till!!
Sen var det en mamma med i det programet till en tjej som satt i fängelse pga att hon hade fött ett barn ingen viste om och sedan lagt de i ett bakluckan i bilen. Sjuk jävel.. men ungen lever , tur de. Men att de finns folk som kan göra något sånt hemskt.

Nog om de, ikväll blir de match igen! Hoppas dom kan vinna denna gången! Hade varit kul med lite seger!!
Nu ska ja städa lite och sedan åka och handla.. Ha en fin dag! Pusspuss

image918

Aj!

vet ni va jag gjorde förut! Jag stog och diskade och jag märkte inte att ett glas hade gått sönder. Så jag började diska men sen sa det stop. Råkade skära bort ett lager hud på mina knogar så det är ett hål typ. Ser jätte äkligt ut. Och de blödde som aldrig förr. Blev lite rädd, så slutade diska och satte mig i soffan istället! Vågar inte ta bort plåstret och kolla hur de ser ut. Så låter de va på ett braaa tag!:)
Efter träningen så var Anton inte så jätte social, han gick raka vägen till soffan och somnade direkt. Så har väck han att antal ggr och sagt att han ska lägga sig men han sover bra i soffan säger han. Men nu ligger han och ludde och sover gott i sängen! Jag kan dock inte somna. Är jätte pigg:(

På Torsdag är det hårdrock på cantina. Hur det nu ska gå. HATAR hårdrock. Finns ingen värre musik. Man får bara ont i huvudet av de. Men det kommer nog vara rätt kul. Kommer komma as mkt folk så man kan hoppas på driks;)
Nä nu ska ja kolla runt lite på ams. Måste söka lite jobb.
Puss och sov så jätte gott!!

image913

Nä du skojjar med mig?!

Vad är detta. Det snöar ute! Så himla typiskt!! När man tror att de ska bli fint väder med lite solsken och lite vår känsla då kommer snön! Detta tycker jag inte om!

Nåja, idag har jag legat i sängen och kollat på Andra avenyn, såå bra! De har tagit sin lilla tid så har inte hunnit med så mkt annat som jag skulle ha gjort! men ska göra de snart.
Ludde våran katt är söt:) Han sover med oss varje natt, sen när jag går upp går han oxå upp, sen om man går och lägger sig och vilar ska han med vila. Den katten kommer gå upp i vikt om han fortsätter som jag:P

Nä nu ska jag få iordning lite här hemma, hade tänkt och baka lite innan älsklingen kommer hem från träningen!
Puss hej!



image901

En kväll med dessa!

image876
Dålig bild, men det är ernesa, mats, anton och niklas!!

Igår satt jag och ernesa och tittade på melodifestivalen. Hade inga planer alls att gå ut igår. Men det blev ändrade planer. Killarna kom hem från deras match och va sugna på att gå ut. Så alla samlades hos Ernesa och Mats, alla och alla vi va 5 stycken:d Men det var kul!
Vi gick ut vid 1 tiden ungefär till Tivoli.. När vi kom dit så var det jätte lång kö och jag skulle kolla om jag fick komma in föra alla, klart jag fick de sa vakten. Men fick bara komma in själv. Och det var ju inte så kul då. Så ställde mig i kön igen med dom andra. Men fick billigare inträde. Fick halva priset. Så jag och anton kom in för 100 kr ;) rätt nice!
Väl inne på tivoli gick tiden sååå snabbt. Vad med Ernesa för det mest. Jätte kul! Du är bäst sötis! Men aj det var någon som trampade mig med sin klack. Tror ni att de va den fet klack eller?!, nej då har ni fel. Det va den smalaste klacken jag någonsin sett.. Så nu har jag ett stort blå märke på min fot :( ajaj..
Igår när vi skulle gå hem gick vi förbi cantina. Men var ingen rolig vakt som jobbade så vi traskade hem!
På g hem så gick de segt,:P ernesa fick av sig sina skor, dom gjorde lite ont!:P Mats stannade vid varje sak han såg, niklas klättrade bland träden och jag & anton gick före alla:P Vi ville hem.. :D
Så nu sitter jag här, sliten och trött. Ska snart äta lite!
Ska se om ernesa svarar på msn så ja kan få lite kort :)
Pusspuss!!

Här är lite sköna bilder från kvällen!!



Kvällens kort!
image892
image893
image900

Godmorgon!

Blir det någon hemresa? Vill åka hem nu och träffa alla. Miss them! 
Sofia ringde nyss och undra om ja skulle med till hylte, fast hon ringde lite för sent :P Anton skulle precis åka och han visste inte om det fanns plats i bilen. Så det var lite synd. Hade varit kul och träffa dig Hjärtat!
Idag blir det en hemma kväll framför tvn tror jag. Orkar inte gå ut och festa. Är helt slut!
Mamma och min lillebror är på g till sthlm nu, dom ska se på melodifestivalen. Hade med velat åka! Men får bli en annan gång!:)

Igår fick jag komma hem lite tidigare från cantina vilket va skönt. Det blev en mys kväll här hemma istället!! Och inatt när vi sov så blev det rätt så irriterande. Våran katt skulle lägga sig på täcket vid benet typ. Och då kunde man inte röra på sig under natten. sen om kan tog ner honom så hoppade han upp igen. fast det är ju mysigt med att han vill ligga i sängen med oss. Men inte allt för länge:)

Nu ska ja lägga mig och kolla på film! Pusss!

Heeelg!

Nu har jag kommit hem från cantina, sicken seg dag! Fick sluta tidigare pga av att de behövdes bara 1 som jobbade ikväll. Och chefen tyckte jag skulle få lite ledigt!:) Skönt att va hemma men!
Fick en underbar måltid på cantina. Deras mat måste man smaka på! Visst det är lite dyrt men det är värt pengarna!!
Synd om sebastian som jobbar ikväll. Det kommer inte komma alls många till cantina ikväll, så han kommer inte ha så mkt att göra. Men tur att man har bra kontakt med vakterna så man kan snacka med dom! Alla blev besvikna nu när jag skulle gå! :) Och mitt nya smeknamn på cantina är Snäckan! Gulligt va!?:)
 
Nu sitter jag hemma och funderar på att diska. Anton sa att han skulle diska innan jag kom hem , men det hade han inte gjort. Så det är ett sooort berg med disk nu som måste bli rent...
Ha det så bra allihop! Ha en trevlig kväll!!


Puss

image871

Lärt mormor internet!

Min mormor ringde nyss och vi pratade ett bra tag! trevligt!! jag lärde henne lite på internet, tex hur man kommer in på min sida på bloggen! Så nu kan hon följa vad jag gör :) Skulle lära henne leta efter hennes msn med. fast det gick inte så bra! Men funderar på att åka till falköping imorn kanske! Så då ska jag lära mormor lite!:) Nu ska jag till jobbet!

Hörs! pusss


Fredag..

Hej!
Idag har antons mamma varit på besök! Han dock inte säda så de såg snyggt ut men det dög iaf:) Hon kom med lite frukost samt lite påsk pynt. Det va då de slog mig, shit snart påsk. Allt går så himla snabbt!! Det var ju nyss jul. Men ja klagar inte. Snart är det sommar och värme!!:)
Satt och fixade mig blogg innan! Blev rätt så nöjd, fast det är fortfarande saker man vill göra fast man inte vet hur!

Ikväll är det jobb igen på cantina, 18-04! Är jätte trött så vill byta min tid så ja börjar 23 istället. Men får se hur det blir med de!

Nu ska ja lägga mig i soffan! Ha en trevlig dag! pusss!


image869

Uggla?!

Detta är en lång kväll, kl är nu 01.00 och jag sitter och fixaar min blogg. No life?! fast det är kul och se lite förändringar! Men känner mig lite som en uggla!
Anton ligger och sover och Ludde ligger och sover i mitt knä.. Jag har totalt vänt på mitt dygn. Jätte jobbigt. Vill me sova tidigt och inte sova bort hela dagen!!
Imorgon är det jobb på cantina igen. Blir nog en rätt så lugn kväll tror jag.
Sökte jobb idag med, sökte lite över allt.. Så nu kan man bara hoppas!!

Min dag idag har varit rätt så lugn, sov bort halva dagen.. Städat och diskat lite, behövs alltid.. Speciellt när man har en katt som tappar lite hår!!
Nu börjar jag bli trött så ska gå och lägga mig! men ni får ha det så bra!

Godnatt!

image867

Min nya look?! NOT

Min dag som en volleybollare. Gick inte alls bra. Stolen jag stog på ramlade ihop. Tur att jag hade knäskydd!!:D Detta är minnen!!

image851image852

Ännu en dag på jobbet

Usch va trött man kan vara, vaknade för en stund sen men vill fortfarande sova.. Ludde hoppade upp med oss imorse och la sig vid oss. Det va mys.
Nu ska ja ta frukost med varm choklad sen bara lägga mig ner i soffan! Måste va lite pigg när man sitter på jobbet!:) Idag på jobbet ska ja göra scheman till personalen. Fick en kalender av min chef som ja kunde ha till de sa han. Så de blir toppen!
Börjar kl 18.00 till 23.00 . Fast känner på mig att jag får sluta tidigare. Kanske inte så många som har pengar kvar. Men vi kan hoppas. Annars får jag ingenting att göra.

Nä nu ska ja äta lite , Puss!

image850

....och vinnaren är

Hylte, suck... Fast det var en bra match. Det var lika. Hylte hade mer tur på sin sida. Men hoppas på vinst nästa gång!
Nu sitter vi hemma och ska laga lite mat ska se på 6an:) Jätte bra film!
The fast and the furious!!!

Ernesa, på lördag är det våran dag! Haft en mysig dag med dig söt! Love♥


image848
image849

Party sugen

På lördag är det utgång! Med Ernesa hoppas jag?!♥


Har ingen bra rubrik.

Dagen igår var skojj, dagen böjade med att kim kom förbi på ett besök.. De va trevligt. Men hon berättade att hon hade tappat bort sitt kort på tivoli och någon hade hittat de och köpt upp över 1000 kr. illa. Därför man ska ha kontanter med sig ut :)
Efter kim hade gått kom min vän Ernesa! haha kände mig inte så jätte social( förlåt ) Städade akvariumet. De va rätt så äkligt där i. Och jag viste att anton skulle säga ja men vi tar de en annan gång, så passade på när han va på träning. Så nu är det jätte fint!!
Efter antons träning tog han med sig mats hem!:) Lagade mat till dom båda. snäll jag är :)
Efter de hade ätit hittade ernesa ett spel hemma hos oss, (lika par ,leka bäst) Så vi tog fram några frågor och ställde, haha de va rätt intressant och se hur mkt anton kunde om mig !:) Men de gick bra:P vi kom överens om alla frågor nästan!! Ernesa och mats kom oxå bra överens!♥
Dom drog hem vid 1 tiden kanske, sen somnade anton direkt..


Idag blir det att åka till Örkelljunga med Ernesa och kolla på när dom spelar sig match mot hylte. Hoppas dom kan vinna över dom igen.. !:) ( vi hoppas )
Efter matchen vet ja inte vad som händer, tog ledigt från jobbet idag för ja skulle kunna se matchen. fast de va ändå ingen lång dag som tur va!! Så det får bli att myyyysa!!

Nu ska ja äta lite frukost och se på tv och myyyysa med Ludde!:) Puss allihop!

image835
image837
image842

Mysigt

Låång dag, men har varit skönt! Har varit på ett glatt humör hela dagen sen har solen varit framme. Underbart!
har varit en sväng hos ernesa. Älskar hennes lägenhet. Tycker den är så fin. Jag sitter och kollar lägenhet hela tiden! Vill verkligen flytta härifrån!
Ringde kim förut, hon ska komma förbi imorn och hälsa på ludde och dricka lite kaffe, ska bli kul att träffa henne igen!

Vi åt mat nyss, kykling med potatissallad. Katten gillar nog kykling, när vi höll på med kyklingen innan så skulle han vara så nära oss som möjligt för han skulle få smaka lite!:) Söt kisse vi har!
Nu ligger han i antons jobbar byxor och leker med en nyckel som sitter på. Hoppas han blir trött sanrt så han inte är så sprallig när vi ska gå och lägga oss!
Nu ska ja till tvn och mysa me ludde och anton!:)
pusss

image832

image833
image834

Örkeljunga vann!

Vad är det som har hänt, det börjar vända för Örkeljunga! Dom vann deras match idag mot hylte! As kul! Nu kommer anton vara glad när han kommer hem:):)

Du är sååå bäst älskling! Massor av pussar!:)
Love♥
image825


Vart tar dagen vägen? =(

Nu är jag äntligen ledig, känns jätte skönt. Har jobbar många timmar i sträck nu. Men det blir bra med pengar får man hoppas!:) Börjar jobba på Onsdag igen!
Ska planera lite hur de ska va i garderoben på Cantina. Min chef sa igår att ja ska försöka göra de så allt blir så mkt lättare, tex galjarna hänger inte där de ska.. Fast nu har ju alla som jobbat där mkt lärt sig dom. Så ja får se!:)
Idag blir det en kväll med Kim tror jag, hon ringde förut och ville dricka kaffe och snacka lite. Så det ska bli trevligt!

Nu va det allt för mig, ska lägga mig lite i sängen igen är rätt så trött!! (15:50) . Har totalt vänt på dygnet , känns inte alls så kul..Men men,, har fått tagit jätte fina kort på våran katt Ludde! Här är en del!:)

Puss


image822

Många dagar på Cantina

Nu har jag skrivit om detta inlägg 3 gånger minst, datan är helt cp! Så ska fatta mig kort..Igår fick anton hoppa in på cantina för det inte var någon annan som kunde, men de va skit kul! han va jätte duktig! Rätt skönt att veta att man får ihop pengar genom att sitta och inte göra så mkt.. Än och sitta hemma och kolla på tv!:)
Ikväll är det jag och ernesa som ska jobba. Ska strax till jobbet. Ska bli kul.. vakterna är så jävla trevliga!:)  Men nu ska ja kila. Älskar mitt jobb

Föresten så köpte vi en sak till Ludde idag!:) vi köpte honom en klätterställning eller vad man ska kalla de!:) Han är så glad:D

Pusss


En lång dag!

Denna dagen har börjat segt! Vaknade av att kl va nästan 07.00 och trodde anton skulle jobba kl 7. Så väcker han och frågar när han börjar, då får han lite panik att han har försovit sig, men sen kollar han på kl och säger att han börjar 09.30 istället!:) Så de va skönt.
Inatt var våran katt på sprillans humör. Lekte med allt. Jätte jobbigt. Det är som att ha ett nyfött barn som inte sover så bra ! :( Men det blir nog bra snart! Vi får kela med honom nu iaf! Och vi har bestämt namn nu, eller jag. Anton bryr sig inte så mkt om namn:P Han ska heta Ludde!! Jag tycker det är jätte gulligt! Like it..
Igår jobbade jag, det var socul sound. Assss bra! Fast dock kom det inte så mkt folk. Men tur de, jag var själv i garderoben.:) När jag satt i garderoben och inte hade någonting för mig kommer min chef ner och ger mig ett kort. Frågade va det var för något och då s'äger han att det är ett VIP kort till alla utestället, vissa kommer du före i kön och vissa slipper du betala entre!! Jipppppi! Fast jag har ju inte så stor nytta av de eftersom jag jobbar varje helg:) Sen är de inte så lätt att låna ut de heller, för mitt namn står på de om nu anton hade velat låna de. Men sköönt att ha ett sånt kort :) Ikväll bär de av till catina igen.. Fick ta Kims tid för hon kunde inte och ingen annan heller. Så ja ställde upp! Men de ska bli kul!:) och jag har den sena tiden som är underbart!:) 23-04!

Idag ska jag träffa ernesa, vet inte va vi ska hitta på! Men vi kommer säkert på någonting kul!! :) Nä nu ska ja återgå till Top model på tv!
Pusss

image815















Anton nyklippt ;)

Igår va det onsdag, och anton klagade över sin frisyr. Jag frågade honom om jag fick klippa honom. Och klart jag fick de!:) första gången jag klipper en kille själv! Men det blev som det frukar bli hos frisören! Blev riktigt nöjd:) Tog bilder med våran data har blivit lite knas så kan inte lägga in bilder. Men dom kommer inom kort!
Ikväll ska jag jobba på cantina själv i 9 timmar. 18-03 . Och chefen tror inte man behöver vara 2 stycken. Men det tror jag. För det är 18 + idag.. Så alla kommer ju gå ut!! Men men vi får se hur det blir med de!

Idag har vi fått hålla våran katt:D flera gånger oxå!! jätte kul tycker vi! Och han kommer fram hela tiden nu oxå! :) Wiie..
Har tagit massa bilder på våran katt med! Underbart söt han är! Men dom kommer oxå in senare!

Snälla?! Någon som kan skriva ner några katt namn till våran underbara hankatt?! Plz!
Pusspuss allihop!

image814

Hallå!

vill bara säga 3 saker! Det första

1)Finns ingen bättre än du Älskling! Massor av kärlek till dig Anton♥

2)Du är bäääst Ernesa! Vad skulle jag göra utan dig?! Like you♥

3)Ikväll blir det att se I huvudet på gynning. Hon är fan as ball. :) Tycker jag!♥

image808image811image807

Funderar

satt och kollade lite på Goggle och hittade några underbara bilder. Dom tar verkligen tillbaka en till sommaren!! Så himla underbart! Fast nu när man tänker tillbaka så klagar jag rätt mycket när det är sommar, man klagar att det är för varmt! Helt sjukt. Man ska vara glad när det är varmt ute!
Iaf idag har jag inte gjort någonting alls nästan. Har städat lite här hemma sen bara legat och kollat på andra avenyn. Finns ingen bättre serie än de!
Sen när anton kom hem har vi bara degat framför tvn och kollat på våran katt som har börjat busa med alla slaggar han ser! Men så underbart, fick klappa honom idag !:) Fast lurade honom lite! :)

Imorgon ska ja höra av mig till lindore! Miss you. Pratade med henne på msn förut. så får ringa henne och snacka lite skit! kan bli trevligt!
Annars imorn ska ja inte göra något spec. Måste köpa kattmynta eller va de kallas! Våran kära katt utan namn har fått för sig att kissa på golvet, inte så jätte mysigt!
jaja detta va allt för mig ikväll! Puss!

image806

Taget från Ernesa!

Dagens låt: Chris Brown - With you
Dagens frisyr: ruffsigt :)
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: En blå tröjja (falbygdens ost) och ett par mysbyxor!
Dagens händelse: Fick klappa våran KATT! Wow!
Dagens vill ha i allmänhet: sommarsolbad
Dagens materiella vill ha: Nya kläder som passar!
Dagens beroende: GODIS
Dagens tråkigaste: tvätten......
Dagens köp: Godis:D
Dagens mat: En suverän köttgryta!!
Dagens mående: Riktigt ont i huvudet men annars är allt på topp!!:)

image800

vill ha Sommar

Vill ha sommar! Vill kunna njuta av den värme som är då! Vill på en lååång semester och bara njuta.
I maj ska jag och min älskling på bröllop! Min faster ska äntligen gifta sig! :) Ska bli jätte kul! Fick se hennes klänning idag! Finns inga ord hur klänningen såg ut. Den va såå otroligt vacker! Hon kommer vara så otroligt fin! men då får man lite panik själv vad man ska ha på sig! Mycket lättare för killar, Anton kan bara ta någon snygg skorta eller något. Men jag måste ha någon fin ljus klänning, inget diskret. Någon som har sett någon snygg sommar klänning typ?=) Säg gärna till annars!


image795

Du Hjärta Jag

Du är mitt ALLT♥

image791

Allvarligt?!

Ska det börja snöa nu igen? Anton ropar på mig och ber mig titta ut genom fönstret. Och vad ser man jo snö!! Här har det varit vår väder flera dagar! Vårblomman har till och med kommit, så kommer snö och försör de hela:( Fast som tur ligger inte snön kvar:) Jippi!


image784

Åh pallar inte mer!!!

Va fan är det som händer? allt faller ihop med ekonomin.. Kan man inte hitta flera miljoner på gatan?! Har en jävla massa skuld till anton pga att ja fick jobb så sent, sen har vi en bil som ska betalas plus bensin. Orkar inte med att ha bil om de ska va så jävla dyrt. Sen är de att vi har jobbat så jätte mycket båda 2. inte så jävla lätt att få ihop pengar så de räcker. Vill inte ta lån för att kunna betala allt. Vill bara att allt ska försvinna. Orkar INTE......
Och att anton måste hela tiden ta sin bil till träning, Idiotiskt. Kan inte någon annan ta deras bilar. Vi som inte har pengar till något annat ska behöva ta bilen. :S:S:S Hatar detta. Och anton är ju en ängel som inte blir sur över något..Men ja ska fan se till att den bilen ska inte någon mer stanns nu , iaf inte till träningar eller match!!!!!!!

Åhhhh Vill HEM nu!

Älskar dig Anton!♥

image782

En dag med Ernesa

Igår var jag med Ernesa! Dagaen började med att jag klippte hennes hår! Jag var den första som klippt hennes hår förutom frisörerna! (stolt) . Jag blev riktigt nöjd med hur resultatet blev! Nu är det uppklippt och så himla snyggt :D. När ja hade färgat klart hennes hår färgade jag det oxå! Nu är hon olala!! :)

Jag färgade mitt hår med efter 3 cm utväxt. (Suck) varför ska mitt hår växa så fort.. Men ja färgade i någon guldbrun nyans. Fast blev dock inte så jag ville ha det! men ja ska färga i samma färg idag igen då blir de perfa:D
Nu ska vi snart iväg till väla för att se va vi kan köpa till antons syskon! Sedan åka till malmö! Det ska bli skönt att komma ut lite!

Åh kissen har kommit fram och nosat på oss nu några dagar! Känns skönt att det börjar släppa att han är så nervös och rädd! Men vi får ju inte ta tag i honom än , men de kommer nog snart när han vet att vi inte är så farliga!:)

Nu ska vi åka! Pusspusss!

image771image772
image776

RSS 2.0