Paradise hotel

Kolla vad jag har fått =)


helsingborg

Då är jag i Hbg!
är så underbar att bara va här och koppla av! Idag har jag och anton varit vid bryggan och bara tagit de lugnt i det fina vädret!
Igår kväll gick Anton, niklas och jag till tivoli där ja träffade Kim o de andra! Kul att träffa gamla kompisar sopm man inte sett på länge!





Ne men kolla va ja har gjort !

Vlado tatuerade mig i onsdags :)



Galen kväll =)

Igår va vi hemma hos vlado och tog de lite lugt sedan på kvällen drog vi till terrassen! Blir nog samma sak ikväll fast vi är hos alec =)


@ mami

Nu sitter ja hemma hos mamma. Har precis ätit sallad och snart ska ja dra mig hemmåt och fixa mig lite inför kvällen som kommer spenderas hemma hos alec sedan Terrassen!


/ M l i

Tisdag ..


Idag har ja varit hemma hos sebbe, Vi har lagat mat o bara allmänt softat!
Vi drog ut en liten sväng men vi kom inte så jätte långt, Blev lite rast på ica. Så ja köpte mig en låda jordgubbar sen satte vi oss i solen. Men de varade ju inte heller så jätte länge för det började ju spöregna och åska! Inget kul o sitta där då =)

Så nu sitter jag hemma och tänkte käka upp mina jordgubbar och se film i detta hemska väder!

Bye



/ M l i


Måndag ..

Idag har det varit en riktigt seg dag. Har inte gjort någonting typ. Va en sväng hos jacob innan annars har ja inte gjort så mkt!
Va sugen att dra till måndagsklubben men ekonomin sa ifrån lite!
Nu sitter ja hemma och kollar på en film och ska stax sova! Vi hörs imorn ! <3



/ M L I

Så klen man få va

Jag måste allvarligt börja träna, det funkar inte att va så här klen! =)


Överaskning

Idag när ja skulle gå hem till alec så skulle ja låsa dörren. Men då såg jag någonting som inte brukar va där.
Jo de va en påse som hängde där, ingen aning om vad den kom ifrån. Så ja tog påsen och gick hem till alec, När ja kollar vad de va i påsen låg det en kavaj jacka. Är riktigt nyfiken vem det är som hängt den där. Och vems de är =)



@ alec

Hey!

sitter hemma hos alec nu o tar de lugnt! Ska strax åka till stan o kolla lite sen ikväll blir det att gå till terrassen en liten sväng sen jobb imorn! =)



Have a nice day

/ M l i

RSS 2.0