Natti natt

Nu ska vi lägga oss och sova. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll Godnatt♥


Min drömbil

Jag och kim sitter och kollar på 2 fast 2 furious, En riktigt bra film =) Så riktigt snygga bilar.. Man blir lite avis att man själv inte kan ha råd med en sån. Om ja hade haft dom pengarna hade ja köpt mig en toyota supra årsmodell 09. Hade inte varit fel att glida runt i denna bil i sommar =)



Resa.. =)

Då var resan bokad. Åker till sofia darling den 9e april. Hon fyller nämligen år då :) Al och wt ska med komma vilket kommer bli riktigt trevligt. Har inte träffat dom på jätte länge. Senast var en fest i sommras :P
Efter ja varit hos sofia drar ja till Helsingborg ! Där ska ja träffa kim och hennes kompisar. Sen ska ja träffa anton. Ska passa på att hämta lite saker som ja har glömt att ta med mig!


Have a nice day!

Måndag

Idag va de måndag och dagen har gått riktigt fort. Vaknade upp med älsklingen hemma hos mig, och vi lagade ungsfalukorv. Så otroligt gott!! Efter de drog älsklingen till gymmet och ja tänkte jag skulle städa lite, men blev inte av. Så satte mig och kollade lite med datan, är så fruktansvärt nöjd med den!! :) Passar mig precis tycker jag :D

Linda kom till mig vid 5 kanske, klippte henne lite sen åt vi mat! Mkt mat denna dag känner jag! Men de mesta kanske gick bort när ja giiick upp för berget med klackskor. Mina skor som ja brukar ha har ju gått sönder:S Så typiskt. Så nu får ja gå i klackskor hela tiden för ja har inget annat ja kan använda! Dax att köpa nya kanske...

Nu ska ja och kim se Playa del sol. :)

Familjen annorlunda


Äntligen!!

Nu äntligen har jag fått min dator!! Underbart! Den är så himla liten och söt

Har suttit och fixat massa saker på den idag så nu är jag helt nöjd! haha ja och miriam tog lite bilder innan med datan. Dom blev sjukt roliga :D








Avslutar med en vanlig bild på bill och bull <3

Hockey och fotboll ?!

Ser "verkligen" fram emot denna kväll! Både hockey och fotboll på tv. Usch usch usch!!

Idag har vi varit ute och spanat in västerås lite närmare! Vi tog en del bilder! Mkt fina tycker jag! Kan va kul att ha lite minnen ifrån våran minisemester =) Så skönt att komma iväg lite, men saknar mina katter så himla mkt! =)

Just nu sitter jag och kollar lite på nätet medans kim och hans pappa ser på hockey! Det är ju så fruktansvärt tråkigt, man hinner ju knappt se pucken! Jag ser den iaf inte =P

Nu ska ja se om kim har någon bra film på datan! Have a nice day!


Jag gillar dig♥


 


Suprice


Jag har färgat håret brunt :) Vad tycks?


Vi kom nyss in, har varit på stan hela förmiddagen och kollat runt lite i staden! En mycket trivsam stad tycker jag! Skulle lätt kunna bosätta mig här!
Nu sitter vi hemma hos hans pappa och bara tar de lugnt! Funderar om ja ska sätta mig lite på balkongen och bara njuta av vädret vi har idag! Solsken och 10 grader varmt !

Lite bilder

Min älskling på ett fik

Utsikten från balkongen!



tripp till Västerås

Nu va man i Västerås tillsammans med älsklingen! Det är verkligen jätte kul att vara här. Skönt att komma ifrån falköping lite!
Vi kom fram vid 6 tiden igår kväll, efter vi lämnat packningen i lägenheten gick vi ut och kollade lite i stan! Västerås är fullpackad med affärer! Gillar det skarpt. Men dock inte lika kul att gå runt och kolla när man inte kan köpa något!

Vet ni vad jag gjorde igår? =)  Det får ni se i nästa inlägg som kommer in under dagen ! =P



Gillar dig så otroligt mycket kim Andrésen Söderqvist
 Känner mig så lycklig när jag är med dig!
Med dig klarar jag av ALLT! ♥

spana in stegen..

Grym kille. Detta ska jag lära mina barn sen =P


Finns det soliga dagar i falköping?

När det är sol i falköping varar det max 2 dagar känns det som. Förstår inte vad det är med lilla falköping. Är vi omringade av för många berg kanske?
Men idag är det solsken men skulle inte förvåna mig om det kommer snö imorn. Snöade ju inatt. Så himla deprimerande..

Iaf, igår var min första dag på jobbet. Gick hur bra som hellst. Barnen är helt underbara! Dom har sån vild fantasi vilket är underbart:D Fick mer tider som ja skulle jobba plus att ja ska jobba med dem minsta på måndag! :) Ska bli så grymt kul! Kim är där och jobbar idag med de yngsta, han säger att dom är underbara så det blir nog kul :)
 
På tisdag morgon så åker jag till sthlm! Ska vara barnvakt åt mina 2 kusiner. Dom har fått vattenkoppor så ska åka upp ett tag. Vet inte hur länge jag stannar där. Men är där tills jag inte behövs mer :P

Ni får ha en bra dag allihop :)


Tisdag

Idag är det underbart väder ute. Man blir på så mycket bättre humör när man ser att det är blå himmel!
Så jag och kim gick hem till honom, satte oss på hans altan med våra datorer! Har sökt en del jobb nu och ja hoppas att få något snart. Har sökt jobb på releasy, ett telemarketing företag. Och ja fick ett svar idag om att ja skulle förmodligen på en intervju v 13 eller 14. Det hade varit skönt om man kunde få de jobbet så man kan få in lite pengar.. Sen imorn ska ja börja jobba på ett dagis. Undra hur det kommer att gå. Är riktig nervös, sen blir man ju lite mer nervös för det är kims mamma som jobbar där! :) Men det ska nog gå bra. Barn verkar gilla mig! =)


Ha en trevlig dag allihop =)


Utsikten från kim!

Några bilder från helgen

Miriam och jag

Gänget =) (fast han i grå tröjja känner vi inte)

Jag och djn

Martin!

Bill och bull på rockbaren =)


15e mars

Idag har vi varit ihop 1 månad. Shit va tiden går fort. Men det har varit en underbar månad med dig älsklingen♥ Och jag hoppas på många fler...


Utgång

Igår va det meningen att ja och mriam skulle dra ut. Hon kom hem till mig lite innan, men ja kände verkligen inte för att dra ut. Hade varit på fotbollstunering hela dan med mamma och min bror i vara! Tyvärr kom dom inte vidare till finalen men dom var bra ändå! =)
Men när miriam hade dragit satte ja mig i soffan och tänkte, va gör jag här. Klart ja ska ut. Så jag började göra iordning mig och gick sen till Lennartsson och emma. Där va hela gänget och de va en såå lyckad kväll! Alla va på gott humör och på husaren va de jätte mycket folk! =)
Älsklingen och hans gäng kom dit med, och vi hade de skit kul =)



Tack alla för en underbar kväll! ♥

Pulkabacken med kim!

idag vaknade ja med älsklingen hemma hos mig, han förlorade ett vad igår kväll. Vi hade en tävling om att han inte skulle till gymmet på 10 dagar så skulle ja fixa en romantisk dejt till honom. Men nu är de han som ska ge mig en romantist dejt istället :D Det ser ja fram emot!!

Senare idag va ja en snabb sväng förbi stan med miriam, sen körde hon mig till kim.! Så ja och kim åt en himla god middag, sen fick ja en idé att vi skulle dra till backen och åka sopsäck. Haha jo detta gick inte allt för bra för påsarna va rätt små. Men kul va de! Vi hade med oss hundarna så dom fick busa av sig lite med =) ..

När vi kom in så gjorde vi choklad mouse och kollade på let´s dance! Ska kolla snart vem det är som åker ut. Hoppas det blir hon som är äldre för hon kan ju verklingen inte dansa. Hon har ingen rytm alls! jag hejjar då på Laila.. Tycker hon är grymt bra! Nu ska ja äta glass och se vem som går vidare!

Ha en trevlig helg!

Puss / E


Jag har en stilig pojkvän ♥


Skövde

Hejsan!

Idag har det varit en lång dag i skövde med miriam! Vi åkte från falköping vid halv 11 eller 11. Rätt tidigt för vi ville slippa de mesta av folket!
Men tro mig, det blev en massa shopping för miriam, hur mkt som hellst. Men det är bra att ha lite kläder på lager med ju :) Behöver ju inte använda allt nu! Hon köpte en as snygg jacka på carlings, blev med sugen på en sådan. Men ja har en och jag får nöjja mig med den!!

Haha asså ja fattar inte var de är med våra stunder i hennes gyllene volvo! Vi har galet kul. Vi kan skatta åt minsta lilla, vilket är underbart. Men tyvärr kom inte beyoncé låten, eller slutet av den spelades. Men hann ju inte sjunga med! :P Men tur de kanske... Vi hörde en as skön låt på radion, Big Ali feat dollarman - Hit the floor. Riktigt bra va den !!

När ja kom hem så va min älskling hemma hos mig, kändes lite skumt att komma hem så va han där. Men de var bara positivt! Gillar dig massor!♥ Han drog dock till träningen bara efter 10 min efter ja hade kommit hem. Men han kommer tillbaka sen efter träningen!! Då blir de mys..

Bjuder på lite bilder från skövde resan med den bästa:D

Haha helt sjukt bra parkering :P

Ett par skor jag testade inne på DNA

Söta miriam i den nya skinjackan :D


Tack för en underbar dag gumman!!♥

Ensam mamma söker!

Satt och kollade på tv igår, så blev det reklam. På reklamen visade dom att dom söker nya mammor till ensam mamma söker. Och vet ni vad ja gjort =) Jag gick in på sidan för att kolla lite, och det slutade med att jag anmälde min mamma till programmet =) Hade varit kul om hon kom med! Så hon kan hitta mannen i hennes liv =P ..

Nu ska ja göra mig klar, för ja och mamma ska åka till kinnarps och kolla lite =) Have a nice day!


Tror ni att hon kommer bli utvald ? =)

Sen kväll..

Nu ikväll har jag varit med linda! Va trevligt, hon kom hit en stund efter hon hade varit på bowlingen! Så vi snackade lite skit och hade de allmänt trevligt! Nu sitter ja hemma och ser på 2 1/2 män. Underbara serie! Det ända som saknas nu är min älskling!

Lycka till på jobbet imorn sötnos! Jag gillar dig massor, du är speciell för mig!


Tisdag..

Shooo..

Idag vaknade jag upp hos sötnosen, han vaknade tidigare än mig så ja sov kanske 1 h länge än han. Men skönt att få sova ut lite =) . Under dagen gjorde vi inte så mkt, kollade lite på tv sen gick vi hem till mig och åt mat! Nu har sötnosen dragit till träningen så ja är hemma själv, ska se om linda vill komma hit. Måste verkligen städa idag, har inte gjort de på länge nu eftersom ja aldig hinner eftersom ja är mkt med kim =)

Vi tog lite söta bilder innan =)



Suntrip ..

idag när vi vaknade så var det underbart väder ute! Inte ofta det händer i falköping! Ringde till kim i helsingborg och sa att ja skulle komma ner till henne den 9e till 12e april. Hon blev så glad! Ska bli underbart kul att träffa henne igen! Va ju flera månader sedan man såg den tösen =) .. När man är i helsningborg så ska ja träffa anton lite med tänkte jag! Måste dit och hämta lite saker som ja inte fick med mig i flytten sen ska ja spana in lägenheten om han har fått de snyggt=)

Jag och kim tog en lååång promenad innan, vi va ute lite mer än 1 timme! Det är himla bra tycker jag! Vi hade med oss hans hundar. Hade varit skönt att ha en hund så man kan få lite motion! Jag rör mig inte så mkt märker ja, för det kändes när ja kom hem att ja var helt slut i benen! Så det första ja gjorde när vi kom hem till honom va att slänga mig i sängen och bara pusta ut! =) Vi satte på sunes jul på datan. Haha underbart ju! Håkan är min favorit! .. Sen efter vi sett något avsnitt av sune satte vi på sällskapsresan- suntrip .. Sån skön film =)

Åh snart kommer min darling till falköping igen! Ska bli kul att du kommer sofia =) Då blir det party. Men vet ej vart vi ska festa än. Men blir falköping samt skövde skulle ja tro! =) Ska bli galet kul! har inte varit ute på evigheter, men nu till helgen så ska jag och miriam ut.. Ska bli galet kul! Blir nog att vi drar till husaren eller hur det stavas! men blir kul vad vi är gör =)


Nu ska ja jag va lite social mot min underbara pojkvän som jag gillar så mkt =) Pusss / E



klippning och besök av pappa!

Igår vad jag med miriam! Våra bilturer blir alltid lika lyckade! Vi har riktigt kul i bilen vad vi än gör ! :D Du är underbar gumman!
Senare på kvällen drog jag till oskar där kim och andersson va! Det va jätte trevligt! Vi va där till 1 typ. Sen skulle ja och kim åka till honom, men vi stannade vid pub 53 där hikmete va samt fia. Oskar kom förbi en snabb stund sen skjusade han hem oss till kim!

Idag har vi haft en mysdag. Vi lagade ungsfalukorv med mos. Riktigt gott blev de!! Efter vi hade ätit så klippte ja kim. Ska vara ärlig. Va lite nervös innan. Men resultatet blev bra :D Har funderingar om ja ska börja plugga till frisör.. Men de är så dyrt bara =/ Men hade varit riktigt kul.

Min mobil ringde för ett tag sen. Det var pappa som ringde, kul att han hörde av sig. Har inte pratat med honom på jätte länge. Så han frågade om han fick komma förbi en liten stund. Och det var trevligt! Skönt att vi kan snacka igen! Speciellt nu när man ska få ett syskon snart =)


Min stiliga pojkvän efter klippningen ♥

Haha så underbar!


Mys Mys Mys

Ikväll blir det mys med kim, oskar och miram! Vet inte vad vi ska hitta på men blir nog mys vad vi än hittar på! =)


Florida feat Kesha- Right Round!!

Man bli såå partysugen!!


Saknar Helsingborg

Ringde och snackade med Kim från hbg innan. Saknar henne så otroligt mkt! Vi snackade om att ja skulle åka ner någon gång i början på nästa månad kanske om de skulle gå! Hade varit kul att hälsa på alla när nere i skåneland! Inte så ofta man ser dom!=/ Men ska få upp kim och emmy och dom någongång så får dom hälsa på i västragötaland=) Se hur jag har det i lilla fkp! =)


Saknar dig så mkt!


Stan..

Vaknade upp hos sötnosen idag, blev en slapp morgon. Vaknade av att kim pratade i sömnen:P Haha! Lilla knäppgöken! Sen gick vi ner till köket där hans mamma va. Och hon frågade om ja va sugen på att jobba! Klart ja ville de :D Så ska dit den 23. Ska bli grymt kul! happyhappyhappy!

Efter ja va hos älsklingen så åkte ja ner till stan för att gå och kolla lite med linda. Hittade ingenting, och det är ju bra! Annars har jag svårt att gå på stan utan att köpa något!=) Mamma kom till stan en liten sväng sen med så vi kollade lite på kläder. Asså 80 tals stilen som är på kläder nu är inget för mig. Skulle aldrig kunna tänka mig gå i tights som har blommor på sig tex. Riktigt fult om ja får säga de själv!

Nu sitter ja hos linda och slappar lite, ska gå förbi mamma sen och säga hej! umgås lite med linus!




Underbart

Är hos sötnosen nu, vi ska strax sova.. Ville bara tala om att jag tycker om den killen så mkt! Vi har inte känt varrandra alls länge men ändå är allt så perfekt.

Det kallar jag kärlek♥


En riktigt bra film!

Igår såg jag och kim på changeling. En riktigt bra film! Satt spänd hela tiden den filmen va igång, för det är en verklighets baserad film! Det som gör den ännu bättre! Men synd om den människan som har varit med om detta i det verkliga livet!

Vi vaknade vid halv 1 idag typ, skönt att kunna sova länge om dagarna! Har fixat lite med min och josefinas blogg, humorsajten. Vi ska försöka komma igång med den igen, men man märker att vi har en del trogna läsare som vill att vi ska komma tillbaka vilket är underbart kul =) Det får man en liten kick av!

Ikväll vet jag inte vad ja ska göra, kanske går en sväng förbi linda. Men är så trött så vet inte om ja orkar, men ska försöka komma iväg. Behöver göra lite annat nu, är så trött på att bara gå hemma. Vill ha ett jobb!! På tal om jobb, så kanske kims mamma kunde fixa en jobbplats på hennes jobb. Hade varit så underbart skönt. Hade varit lite kul om jag och kim fick jobba där ihop=) Vi håller tummarna! ♥


Heldag med kim..

Igår kväll gick ja och kim hem till honom , tog en sväng förbi ica innan vi drog hem till honom. Jag har börjat köpa naturgodis. Det är så himla gott, varför har man inte insett de innan? Började tyckta om de mer och mer sen miram började köpa de ! Nu är de det ända godiset ja äter typ =)

Kim skulle upp tidigt idag för att träna, så ja låg kvar i sängen och sov vidare. Men de skulle ja inte ha gjort. Ja och mina sjuka drömmar asså. Helt sjukt! =) Men tur att de man drömmer inte är sant! Då hade de inte varit så trevligt.. Sen när kim kom hem från träningen gick vi ner på stan och tog en fika på stan samt passade på att sola lite. Den killen har ju rätt bra hud så han blir brun as snabbt. Så nu är han (lite) brunare än mig. Men ja ska snart komma ikapp!

Nu sitter ja hemma och väntar på sötnosen! Vi ska se film ikväll, vet dock inte vilken det blir än. Men tror de blir

Changeling med angelina jolie. Den verkar va grymt bra!



Han är så underbar♥

Vaknade av detta underbara sms idag;
Jag gillar verkligen dig älskling! Vad jag än gör finns du alltid i mina tankar...

Ännu en tråkig måndag!


Vaknade upp hos söt idag, ska snart ut i de hemska vädret. tänkte ja skulle få tag i mormor innan vi drar så kanske man kan få skjus ner så kan man handla samtidigt. Men hon svarar inte så kan bli lite svårt!

Ringde till vårdcentralen idag med, har lite svårt att andas, och när ja ska ta djupa andetag skakar de i hela ryggen.. Känner på mig att något inte stämmer som de ska! Så hoppas ja kan få en tid snart så ja vet vad det kan va!



Nu ska ja mysa med min underbara pojkvän♥ Ha det bra / E

RSS 2.0