Flytt

Nu är det klart! Den 15 december flyttar jag tillbaka till Falköping!
Ska bli såå otroligt skönt...

I´m not loving you



Kanye West - love lockdown

Gårdagen!

Gårdagen var helt underbar, Tack anton för den trevliga dagen! Började med att bli väckt att folk som ringde och grattade mig, vilket var trevligt:) Sen fick jag present av anton!  Sen hela dagen gick åt att vi såg på film och åt god mat och bara hade det allmänt trevligt:) En perfekt dag att fira sin födelsedag på!

Tack alla som ringde och skickade sms!:) Snart blir det hem och fira födelsedagen i falköping!



Idag är det min födelsedag:D

Woho äntligen 20!!



4 dagar kvar!

Åh snart är jag en "vuxen" Kvinna. Haha ne kanske inte men ja blir 20 år! Ska bli så otroligt skönt!:D Så mina planer för helgen blir att gå ut och festa med vänner i helsingborg, ta de lugnt på lördagen äta lite tårta och se film eller nått me anton sen söndagen blir det jobb. Men shit ja blir 20! Wohoo!!

Stort grattis till Lindore och Anna-lena som fyller hela 19 och 20 år idag!




Smulan & Ludde



Bilder från falköping!

Har ju varit i fkp ett tag, Så lägger ut lite bilder!


Slapp dag

Har inte uppdaterat på länge, jag har fullt upp med min andra blogg som jag har med josefina! Humorsajten! Igår var jag hemma hos kim, hon hade onsdagsmys med alla tjejer! Det var jätte trevligt! Var ett tag sen ja umgicks med dom...
Idag händer inte så mkt, ska till jobbet på ett möte sen ska ja bara va hemma och slappa! Se en bra film eller nått! Vad ska du själv hitta på?

Nu ska jag börja med frukosten, :)

Puss!


RSS 2.0