En dag med Ernesa!

Idag har jag varit med söt ernesa!:) Vi åkte ut till väla för hon skulle handla lite julklappar och jag skulle fönster shoppa! (pengar slut) . Hon hittade en del fina saker och de va ju bra.
Vi gick och kollade i en del affärer och man blev så sugen på att köpa en klänning. Vill ha en röd klänning på julafton men jag tror jag får skippa det för jag får inga pengar innan jul! Tyvärr.
Vi satt och fikade några timmar , suuuper mysigt. Vi pratade om allt nästan var kul. För det var länge sen man pratade med någon om precis allt. Du är underbar !:)
När jag var på väg hem så ville jag inte gå in. Så tråkigt att vara själv hemma. Så jag gick en liten runda till havet och kolla lite. Men såg dock inte så mycket för det var jätte mörkt ute. Tråkigt att det blir mörkt så fort.
Nu sitter jag och väntar på min skönhet. Han ska komma när som hoppas jag. Har städat och tänt lite levande ljus! Så det är mystämmning här nu! Det behövs också ibland..

Till helgen ska jag och Ernesa ha en tjejkväll med godmat och film hoppas jag iaf !:) Lääängtar!

Detta var allt för mig
Godnatt

image363


Kommentarer
Postat av: ernesa

vad du är sööt!! längtar till på lördag;)

2007-12-14 @ 12:31:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0