Livet på bibblan börjar NU.. :(

Tyvärr är datan där hemma trasig, vet inte var som är fel! För Perra sa att man måste starta om datan ett par gånger och då kanske det börjar fungera som vanligt. Men det orkar vi inte. Sen är Antons data pajj med så vi kan ju inte koppla in den. Så det blir att vi får åka till biblioteket så fort vi vill sitta vid datan! Men vi är  medlemmar på biblioteket i Helsingborg nu iaf :P. "inte alls beroende av datorer" . Men man har sin anledning. :) Man måste ju kolla om man fått jobb lr någonting annat :)

Ikväll blir det utgång, antagligen på tivoli igen! Men de ska nog bli kul. Det är en lagfest för dom kommer inte ha någon annan helg att gå ut och festa på för serien börjar snart. :( trist nog.Men det blir nog en liiivad fest för polakerna är ju där:D hehe! Dom är värsta party pinglorna. Iaf när det gäller spriten!!

Aja nu tar tiden snart slut .. så vi ska hem och laga mat och se en film! Sen börja göra sig iordning tills kvällen!:) det blir nice! Ha d bra Puss!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag kan ju inte direkt tänka mig dig o anton på ett bibliotek:) ha så kul ikväll.. pusssss

2007-09-22 @ 17:28:19
Postat av: sofia

haha okej:) nä det va nu i helgen det skulle bli fkp, men jag kan inte.. har läger med värnamo volley då.. så det sket sig.. hur går livet i helsingborg då?? jobb än? puss

2007-09-26 @ 22:18:58
Postat av: sofia

tråkigt nät du inte har internet darling! man får ju inte snacka med dig längre:( puss

2007-10-07 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0