Kan de vara möjligt

Godmorgon!
Vaknade av en rätt så äklig dröm, drömde att ja började slå en kompis som senare ledde till ett stort slagsmål. Men ja kom nog på varför jag drömde de. Såg på kalla fakta igår. Det handlade om Nathalie min pappas frus syrras barn. Hon hade hamnat lite snett i livet och senare hamnat på ett behandlingshem. Och hon mådde inte alls bra av att bo på det hemmet men hon fick inte flytta därifrån. Det är hemskt. Ni borde kolla!

image585

"Nathalie hölls inlåst i en bostad, där det inte bodde några andra ungdomar och där hennes enda sällskap var personalen"

http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=249230

Usch det är hemskt! Hur kan personalen tro att hon ska må bättre av att sitta inlåst och inte träffa andra. Sjuuukt !!Känns ännu kontigare när man känner henne oxå. Hoppas allt löser sig för henne!

Igår va det en trevlig dag!:) Va med ernesa på kvällen, sen efter killarnas träning kom mats hit också. Det va jätte trevligt. Vid 11 tiden kom ja o ernesa på att vi va sugna på donken så vi fick tjata lite på anton för att han skulle hänga med ! Men han nöjde sig med 30 min massage, fast de blev 10 min kanske :) .
Idag ska ja nog umgås med henne igen!:) Trevligttrevligt! Skulle behöva åka till ikea och se om jag hittar en lampa som man kan ha i fönstret. Det är så mörkt i vårat vardagsrum/sovrum och det är rätt så jobbigt att tända lampan i taket. Så en lampa till fönstret hade ju inte skadat!

Nu ska jag återgå till städandet sen se om ja får med mig anton eller ernesa till ikea! :)
Pusspuss

image579
Lovely
image584

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0