Han är så charmig!:)

image1099
Så söt han ÄR!!


Usch har haft en dålig uppdatering nu ett tag. Har inte haft så mycket ork att skriva bloggen. Har gjort en del andra saker istället:)
Idag har jag legat på stranden med Ernesa, Så underbart det var. Jätte skönt väder och vit strand, Kan de bli bättre?! Efter stranden kom ja hem, va inte hemma så jätte länge tills ja skulle dra iväg och jobba, så nu har jag precis kommit hem och ska snart lägga mig.!
Det var en rätt så seg dag på jobbet. Tur att man jobbar med bra personal:)

Nu ska ja lägga mig! Ha en trevlig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

mm det va det med:) åh ligga på stranden, inte helt fel i maj asså.. puss

2008-05-09 @ 00:26:43
Postat av: mormor

var försiktig när du solar .den är väldigt
farlig den här årstiden kram

2008-05-09 @ 09:38:02
Postat av: Sofia

Syster kommer hem imorn, så ska på middag med henne och nån vän. Sen ska jag plugga, sista provet i historian på måndag. vad händer för dig? puss

2008-05-09 @ 13:35:30
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: Mamma

Puss gumman!!!

2008-05-09 @ 14:06:07
Postat av: josefina

ska ladda upp det idag jag lovar , kommer ni på festen =) det blir på terrassen istället för iogt

2008-05-11 @ 12:32:34
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0