Tråkig lördag!

Hejsan! Uch idag har det varit en sån seg dag! Har bara suttit vid datan, heltsjukt! Är inte sugen på att dra ut i helsingborg så det blir en hemma kväll med mina katter! Fick ett medelnade av mirre nyss som sa att hon hade det skit kul på festen. Vill till Falköping NU!! Vad ska ja här i helsigborg att göra! Hoppas jag kommer dit snart:)
Nu sitter jag och ser på lilla jönsonligan, det är ingen höjdare direkt:S Så min kväll blir nog inte roligare än så här!

Ha en trevlig kväll! Puss



Kommentarer
Postat av: Mirre

Ja det var väl en okej kväll..men du fattades !!

Men förhoppningsvis kommer du hem till byn snart hehe :P

Pusspuss <3

2008-10-19 @ 11:20:03
Postat av: Mirre

btw.. vad fin din och fias blogg är..och rolig framförallt :P :D

2008-10-19 @ 11:23:35
Postat av: Mirre

btw.. vad fin din och fias blogg är..och rolig framförallt :P :D

2008-10-19 @ 11:23:36

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0