Livet på bibblan börjar NU.. :(

Tyvärr är datan där hemma trasig, vet inte var som är fel! För Perra sa att man måste starta om datan ett par gånger och då kanske det börjar fungera som vanligt. Men det orkar vi inte. Sen är Antons data pajj med så vi kan ju inte koppla in den. Så det blir att vi får åka till biblioteket så fort vi vill sitta vid datan! Men vi är  medlemmar på biblioteket i Helsingborg nu iaf :P. "inte alls beroende av datorer" . Men man har sin anledning. :) Man måste ju kolla om man fått jobb lr någonting annat :)

Ikväll blir det utgång, antagligen på tivoli igen! Men de ska nog bli kul. Det är en lagfest för dom kommer inte ha någon annan helg att gå ut och festa på för serien börjar snart. :( trist nog.Men det blir nog en liiivad fest för polakerna är ju där:D hehe! Dom är värsta party pinglorna. Iaf när det gäller spriten!!

Aja nu tar tiden snart slut .. så vi ska hem och laga mat och se en film! Sen börja göra sig iordning tills kvällen!:) det blir nice! Ha d bra Puss!


Tjejkväll!

Ikväll så har jag och Ernesa haft en tjejkväll, vi har ätit god mat och pratat om allt möjligt! Det var jätte kul för det känns som jag och hon har rätt mkt gemensamt! Så de är bra att man har henne !
Vi lagade jätte god mat, pasta och kyckling i någon god sås! rätt lyckat faktist :) Det smakade jätte bra. !:)
Så vi åt mat och såg på tv o hade de allmänt roligt ! Hon verkar vara en jätte trevlig tjej!:) glad att jag har henne! Rätt skönt att hennes kille spelar i samma lag som anton! för när killarna är borta över någon helg eller så , så kan jag och hon vara! Då slipper man gå ensam i lägenheten och kolla vad man ska hitta på och göra ! Jag hoppas verkligen det blir mer sånna här kvällar med henne! för hon är en toppen tjej ! <3


Ernesa :)
image81


Vi tänkte att vi skulle gå ut på stan imorgon och kolla lite i affärer o så, så det kommer nog bli mysigt. Hoppas bara jag inte hittar något jag vill ha för det har jag inte råd med! Jag får fönster shoopa helt enkelt :D Då blir anton glad med ! Åh fick ett sms av honom förut! han saknar mig redan :D Han är och spelar i Danmark nu någonstanns hoppas det går bra för dom!! Dom vinner nog STORT för dom är grymma ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite kanske om man orkar! ringa anton och kolla läget, måste ju såga godnatt innan jag lägger mig:)

¤Love¤
image80

Minnen

Satt och kollade igenom lite bilder som finns på datan! såg då min tatuering! fy fan vad ont det gjorde! men jag tycker den blev snygg!! Ångrar en sak, när jag var på tatuerar studion så sa han som tatuerade mig om jag ville göra en till gratis! Men jag hade sån smärta att jag sa nej!.. Men ska snart göra en till på min fot. En fotlänk hade jag tänk! :) Men de lär göra sviin ont men det får man ta !

                             
   '

 Klar!!:)

Saknar mina kompisar! Det är ingen som bor så nära längre..! Långt ifrån Min sara :( Men ALLA får komma och hälsa på;) Här är lite bilder på några av mina kompisar ! Detta va dom ända bilderna jag hade på datan tyvärr :(!!

image44




Hmm denna bilden är lite falsk! Linnea är vegitarian och hon "slickar" på en tjockkorv. Fast korven tillhör sofia:P haha !! Kul den dagen..

image59


Jag och Sofia har haft våra roliga stunder :P Hoppas du kommer snart till OSS ! Vi väntar :)

image68


Jag kommer sakna när jag och miriam går våra vänder på ströget :D Går fram och tillbaka. Sen kan man bara sitta ner och kolla på allt folk som åker förbi. Om man sitter ett bra tag tills Kl blir 00:00 så kommer våra kompisar ut !:) men oftast brukar vi inte va ute så sent för de e riktigt kallt om kvällarna nu . Usch man får nästan ha på sig vinterjackan:(.. fick nyss ett sms av henne att hon hade varit på efter fest med black eyed peac! fett coolt ju! Saknar dig gumms!!:) Här är bilder på dom med som mirre tog !:)




image62


Kommer sakna min familj med!
Men rätt skönt och komma ifrån dom lite med !:) men man har ju kontakten via data och telefon som tur är ! Min lillebror har stuckigt till Cypern med pappa. fuskigt att jag inte fick hänga med. Men jag var för stor sa pappa!:P så om jag ville hänga med fick jag pröjsa min egen resa! så jag sket i att åka dit!
Jag har bestämmt att jag och Anton ska åka bort någon gång till något varmt ställe o ha det mysgt! kanske åka på kryssning, fast de är ju inte lika varmt men de är också en upplevelse !:):P ..
Ikväll ska jag och Anton ha en mysdag! bara en massa mys! låter inte så fel:) Fast innan så ska vi åka till hans familj i Malmö och hämta resten av hans saker! det blir nog kul!

image53
Här är e bild på Antons bröder samt oskars flickvän! Och jag då:) Tycker resultatet blev bra !!:)

Jaja ha det fint !:) Nu ska ja röra å mig lite ! Bye!!

Sen åktur till Falköping

Igår åkte jag och Anton till Falköping för att hämta alla mina saker ! trodde inte det var så mycket :D bilen blev helt full! Men det var skönt att få hit mina saker så jag slipper gå runt med samma kläder hela tiden !:) Men på vägen hem så blev anton riktigt trött, trodde aldrig vi skulle komma hem. Vi stannade flera gånger för att han inte skulle somna framför ratten! Så vi kom till Helsingborg vid 2 på natten och anton stackaren skulle upp och jobba kl 7 :(. 
 
Idag har jag packat upp en del saker. ser rätt hemtrevligt ut :) Nästan allt är på plats. men det är så iriterande bara att det knapt finns några eluttag! men men de får man fixa sen framöver. Suck saknar min sötnos. Han är och tränar. Det är rätt tomt utan han i lägenheten! Men han kommer snart så då blir det MYS och en tv kväll med god mat ! 
 
Här är lite bilder från lägenheten! Rätt nice !!
Kök
image34

Kök
image35

Vardagsrum
image36
Sovrum

image40
Hall
image37

Hall
image38

Första utgången i Helsingborg!

Så! Då har man varit ute för fösta gången  i Helsingborg! Det va Helt okej:) Mycket bättre än Falköping iaf ! Vi drog till ett uteställe vid namn Tivoli, Inträdet va shysst. anton tar fram 200 kr. men vakten ville inte ta emot dom. vi fattade ingenting. sen säger vakten att han bara vill ha 11 kr! så de va rätt lyckat! dom firade tydligen någonting !!

Förfesten vi va på var en så kallad lagfest för Örkelljunga Volley sen att Ernesa hade fyllt år :). Så nästan alla spelare va med o festade o de va svin kul. För dom har fått in 2 polaker som ska testa och spela o se hur de är i helsingborg o så. Vi trodde dom va normala!  iaf jag. men det stämde inte alls!. dom va helt sjuka när de gällde sprit. Dom gör inte som oss här i Sverige, dom blandar inte sina groggar. Dom kör på 2 glas, fullt med sprit i ena glaset sen lite läsk i ett annat. helt sjuuukt :S Sen samma med tecilla. Fullt glas är som ingenting för dom. ja fattar mig inte på dom.. Men som sagt de blev riktigt kul! Jag kände mig så glad den kvällen för mats flickvän Ernesa kommer ju oxå från fkp! så vi kommer kunna umgås nu en del när pojkarna tränar om dagarna:P

Bider från festen!



image29

Så det var våran kväll med polakerna:P     ¤Puss¤

Lite bilder!

Här är lite bilder från min och lindas soltider:P Orkade vi inte gå så långt satte vi oss på någon parkbänk som fanns i närheten och tog upp en cigg och posade framför kameran! Det var härliga tider! :) Man var tyungen att gå till solarium för att få någon sommar i år. men det var de värt :) fick jävligt bra resultat:) Linda börjar snart komma ikapp ;)


Jönköpings festen!

I Lördags så drog Jag, Anton, Cicci och Sara P till Martin i jkp! Förfesten va rätt kul för man blev as packad. Minns inte alls mkt från den festen! Men vi drog ut senare till Centrum. Och där va de kul:) Fast anton ville spela bort sina pengar istället för att spara ;) På vägen ut blev vi stoppade av en fotograf och så här blev resultatet! Anton med sina stora blåa ögon:) Mmm:)


image7

Natten var inte lika bra som kvällen, Hade jätte ont i mina fötter för mina skor va inte så sköna :P  på vägen hem från klubben fick Martin och Anton bära mig för jag knappt kunde röra mig. Men det va rätt skönt för jag slapp att gå:P , en bit iaf..

Nu sitter jag hemma hos Anton själv. Inte så kul. Han jobbar och sen ska han spela match i köpenhamn. Så han blir borta heeela kvällen:( Men imorn får jag vara med min sötnos hela dagen typ:) Sen blir det fest på kvällen. Det ska bli kul så ja får använda mina nya kläder:) Ha det prima... bye!!

Tack Sofia :)

Nu har jag startat en blogg hur det nu ska gå! Tack Sofia darling att du fixade den åt mig :) Förstår ingenting vad man ska göra. Men det är bra att du är erfaren ;)

image1

Snart flyttar man då oxå :) Jag och min Underbaraste ska testa att bo tillsammans:D Så underbart! Man känner sig mer vuxen när man ska kolla på inredningssaker till lägenheten och när man ska köper matartiklar. Men ja känner på mig att allt kommer gå bra ! Sen ska ju Sofia komma och hälsa på samt mina kompisar från fkp:).  Du sofia när du kommer blir de shopping runda som gäller sen kanske en glass på mcdonald´s ! :P Jaja slut på det roliga! nu ska ja dra ut till malmö city med ellen. Have fun! Puss!

                                                                          
Tycker om DIG!
                             
image5

RSS 2.0