Älskar att sova!!

Shuuu.. Då har man vaknat. Skulle ju dra på skolavslutning idag men ja va rätt trött imorse så orkade inte dra dit :(. Så nu sitter ja hemma, väntar på att valle o erica ska komma. Men känner ja borgen rätt så kommer hon inte än haha!

Ikv ska vi väl dra ner till terassen o sitta där o tjata. Eric ville att ja skulle hänga med till gbg men kände inte riktigt för de idag! Mkt roligare o va i stan nu när de flesta kommer visa sig ute :)

Nu ska ja fixa iordning mig. Hörs sen lovers


Sweet dreams

Nu blir det dags för sängen. Imorn ska ja på skolavslutning för min bror! Så blir att gå upp tidigt. Hoppas bara det inte regnar =/..

haha gjorde en tabbe innan. Har varit seg hela dan idag och nu på kvällen hörde ja att min mobil ringde men hittade den aldrig. Men tillslut kollade ja i min garderob och jooo vad ser ja inte liggandes där, min KÄRA telefon. Hjärnan kan va lite borta ibland märker ja..

Men ni får sova så gott! Puss E


Outfit

Detta är då dagens outfit!



God morgon..

Vaknade för en liten stund sen men känner verkligen inte för att gå upp. Det är piss dåligt väder och finns inget att göra! :)

idag vet jag inte riktigt vad som händer, folk snackar om att dra till skövde ikv men ja ska nog bara stanna hemma orkar inte dra dit, brukar alltid va problem med att komma hem :)

Nu ska ja hoppa upp ur sängen och ta mig en dusch! Puss E


The boys..

'








Robin & Valle


Shululu

Tjaa!

Va ett tag sen jag bloggade nu. Men nu har jag äntligen fått igång mitt internet så då går de ju liiite bättre att blogga! =)

Det nya som har hänt är faktist inget typ .. Är med min totallyfuckingawesome erica borg varje dag typ! Sen min kära granne robin. :)

Idag ska vi va hemma hos mig o ta de lugnt, spela lite kort o bara ha de allmänt trevligt! Funderar faktiskt på att byta header, men de är såå svårt när man inte vet riktigt hur man vill ha de! Ska fråga lite tips från borgen :)

Ni får ha de så trevligt allihop! Puss E



RSS 2.0