Våran Midsommar!

Våran midsommar var helt perfekt! jag började dagen med att jobba till halv 3, sen efter det åkte jag hem och gjorde mig iordning.. Sen åkte jag, anton samt niklas till Emmy där vi skulle fira våran midsommar! Kvällen blev helt perfekt. Jätte god mat, bra musik sen får man inte glömma det bästa. Folket, underbart folk! Lärde känna lite nya människor som inte är helt fel!,  Bilder kommer upp! Hoppas eran midsommar var lika trevlig som min!



Usch, lite sur jag var i morse. Jag började jobbet kl 7. När jag kommer till jobbet kommer hon som är schema ansvarig och säger att det är för många som ska jobba idag så jag fick gå hem igår. Kunde dom då inte ringa och säga det till mig innan så jag viste om det?! .. Blev lite sur på de, så nu sitter jag här hemma i väntan på att anton ska komma hem.
Men ni får ha en trevlig dag, Puss!

Gårdagen

Igår var jag kim och emmy på tivoli och hade det trevligt. Vi började lite smått hemma hos mig, typ hela mitt område hade fester. Men det var trevligt! Jag höll på att göra en tabbe igår, jag hade på mig mina foppatofflor igår i lägenheten, sen när vi skulle dra ut tänkte ju inte jag på vad ja hade för skor på mig. Så precis när jag ser bussen komma kollar jag ner på mina skor och ser att det var helt fel skor att ha på sig ute. Men hann springa upp och hämta mina andra skor!'
Lägger upp lite bilder ifrån gårdagen:)





I fredags blev det lite party då med. Vi drog till tempel med niklas och anton. Det var rätt kul det med förutom att alla trampar en på fötterna. Här är en bild som togs i fredags:)



Kim och Emmy, ni är BÄST. Love you

Hejsan!
har haft en riktigt dålig uppdatering. Men nu ska jag försöka ge det nya krafter.. I veckan så var vi i fkp och festade. Det var riktigt kul att träffa alla sina gamla vänner! Dagen efter drog vi till falkenberg. Men jag tog tåget färifrån till helsingborg sen för jag var tvungen att jobba , surt men så är livet. Istället så när jag kom fram på fredagen till helsingborg träffade jag emmy och kim så vi gick och satte oss på Hp, Riktigt nice. Vi planerade att inte dra ut på kvällen men det gick ju inte som planerat, vi hamnade på cantina. Shiiit va kul de var! Vill inte gå in på alla detaljer men det var pinsamt sedan på lördagen då jag skulle jobba där :)

De senaste dagarna har jag bara varit med kim och emmy, riktigt kul. Dom lyser upp min dag! Love you !! Kim är iväg och jobbar nu. Men ska dra till henne senare, NICE .

Nu ska jag städa lite. ska lägga in lite fina bilder sen när emmy lagt in dom på datan!

Ni får ha en riktigt trevlig dag, Pusss!




Detta behövde man!

Då var man hemma igen ! Tiden som var i grekland var underbart! Finns så mycket att skriva om! Men orkar inte göra det nu:)

Lägger upp lite bilder iaf från den underbara värmen, (Vill tack min underbara mamma för resan dit!:) ♥



image1136
image1137
image1139 
image1140

RSS 2.0