Gårdagen i skövde!

Igår va ja mirra och trezor i skövde, gjorde inget spec gick och kollade lite, jag köpte mig en sjal! Sen gick vi vidare och åt. Shit va vi åt den dagen, började me kina mat, eftr kina maten gick vi och tog en fika sen när vi kom till fkp jo då åkte vi till donken. Ingen nyttig dag!:)

Senare på kvällen gick ja ner till linda och va med henne lite, sen drog till berget med nenne! Där har ni min dag i en kort berättelse:D 

 

Nu drar vi till skövde:)

Nu snart ska jag åka till skövde med mirre och trezor! Vi ska kolla lite kläder sen fika:) Blir nog hur mysigt som hellst! Sen ikväll ska jag gå till badet och bada bubbel pool samt sola! Det behövs verkligen!

Ni får ha en trevlig dag, uppdaterar när jag kommer hem igen!

Puss!


Då var man tillbaka till lilla staden Falköping!

Kom till fkp i fredags kväll! Då träffade jag miriam på kvällen! Vi gick till ett så kallat uteställe, det hade rycktas om att det skulle vara rätt så bra där. Men dom ljög. Det va så dåligt och nästan inget folk va där heller, så jag och mirre vandrade mot ströget och fastnade vid terassen på en parkbänk, när ja satt där undrade ja va gör jag här egentligen. Det var helt dött. Inte en människa ute!

Fast på lördagen blev allt så mycket bättre, jag och mirre gic på en förfest hos hennes kompisar vilket var jätte trevligt. Sen drog jag och mirre vidare till skövde till vatra. SKIT KUL!!! Slapp stå i kön gick in vip, sen drog mirre med mig till vip "hörnan" Där de fanns allt att välja på:P !! Vi träffade på rachel, namik, milad och josef. Så var med dom en del på kvällen! Men shit va ont ja hade i mina fötter sen när vi skulle hem , namik va snäll som hjälpte mig lite iaf:P Så idag är jag helt död, vaknade tidigt för att gå på dop och nu sitter ja här helt död.! Men det är skönt med sånna dagar med!:)
Bjuder på lite bilder från gårdagen:)



Hejsan!

Idag har jag varit ledig, vlket är jätte skönt! Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt! Tror jag har kommit på ett namn till min katt med, tror hon ska få heta smulan. Men ja vet inte säkert än. Usch det är jobbigt med namn!

I helgen kanske ja ska träffa sofia och anna-lena, hoppas på det iaf.. Hade varit kul om man hade dragit till fkp eller falkenberg och festat lite. Skönt att komma bort från hbg ibland med:) .. Hoppas du blir bättre och att ni inte ska spela till helgen! ♥

Nu ska ja ut och träffa kim och co.. Pusspuss!






Make a baby

Hittade en rätt så rolig sida, där du kan se hur ditt barn kommer se ut med din (partner). Jag blev då rätt så intresserad ut hur mitt barn skulle se ut. Men barnet såg inte riktigt ut som man hade hoppas på:) Här ser ni mitt och antons ("barn") Haha! Ser inte någon likhet:P



Om ni är intresserade av att se hur erat barn kan se ut
gå in på den här länken =)

Ledig dag!

Idag är jag ledig från jobbet som är väldigt skönt. Jobbar på ett dement boeende för äldre. Där måste man tänka om när man jobbar vilket kan va lite jobbigt ibland. Så skönt att vara sitt riktigt jag =) .. I helgen blir det att jobba och ta de lugnt. Är själv hemma vilket är underbart! Anton åker iväg på tunering i danmark..

Uh, måste berätta någonting läskigt. Jag är livrädd för spindlar, jo sen igår kväll så var niklas och eric här och åt pizza med oss och då såg jag en gigantisk stor fet spindel i ena hörnet i vardasrummet. Jag tänkte att den kunde ju sitta där så tar jag bort den nästa morgon istället. Nej för sen på morgonen när ja skulle ta bort den va den inte där, så vände ja om mig i sängen och va fick ja syn på. Jo den stora feta spindeln va precis brevid mig, tro att ja flög upp ur sängen.. Hatar verkligen spindlar.

Ni får ha en bra dag! Puss

Bjuder på lite bilder från helgens fest!






Stay with me..


Vilka sötisar!


 Usch ja känner mig så lat att jag inte enns orkar skriva blogg. har mycket annat att fundera över! Så snart kanske jag kommer igång igen. Just nu är anton iväg och tränar. Tänkte laga lite god mat och kanske se film ikväll. Känns som vi snart har sett alla våra filmer, och det är rätt många. Men det är skönt att bara ta det lugnt på kvällarna!

Ihelgen har vi festat. Ernesa fyllde 21 år, Grattis till henne!!. Så vi var först på tivoli med hela gängt. Sen när de stängde vid 3 tiden gick jag och anton vidare till cantina. Och där spelade vi rolett eller hur de stavas, har aldrig spelat det innan så fattade ju ingenting. Men anton förklarade lite hur man gjorde. Anton hade turen med sig på sin sida den kvällen. Han vann as mycket:), När cantina stängde gick vi vidare till cardinal. Jo och spelat fortsatte där:P klart han vinner där med! Men vi hade en riktigt trevlig kväll jag och anton! Det var längesedan..

Nu ska jag börja med maten lite smått! Ni får ha en trevlig kväll! Puss

RSS 2.0