Jag och kimpa!




Här kommer min helg i bilder!

Det börjar med fredagens bilder. Då var det festival här i helsingborg och vet ni vad jag gjorde. Jo jag flög helikopter!! Shit va kul det var, det var en upplevelse!:)





Nu kommer lite bilder från rix fm och senare på kvällen!!



Nu kommer bilder ifrån lördagen i falkenberg!


Min katt Ludde!

Min katt är busig. Han lekt med han nu ett litet tag och mina armar är fulla med rivmärken! Som tur är har vi nyss klippt hans klor så dom va inte så vassa..  Här är lite bilder!

Lyckades få ett hoppkort:)



Söta Ludde:)

Ikväll är det jobb på Cantina som gäller!


Älskar tradera!

Har blivit besatt av internet sidan tradera! Det är lite beroende framkallande!:) Men det gör mig inget! Bjöd på ett par skor innan idag, och gissa vad. Jag fick dom!! Tycker dom är jätte snygga. Fick ge 235 kr för dom så det är inte alls farligt! Så nu hoppas jag att ja får dom hemskickade snart!!





















Ny design!

Tack Anna för den fina designen! Är super nöjd!

Hur är allt med Er idag? Själv är det rätt segt. Har nyss vaknat, låg och vilade lite efter jobbet.. Så nu vet jag inte riktigt vad som händer. Kim skulle ha hört av sig men det har hon inte gjort än så får nog ringa och kolla läget:)
Igår skulle jag gått på fest hos emmy egentligen men blev inte så. När jag kom hem från jobbet var ja helt slut + att anton hade kommit hem från turkiet. Så vi var här hemma och såg på film och åt god mat!

Nu ska jag dra mig. Men ni får ha det bra. Pusspuss

Jessica Alba's Dream Baby!




Allmänheten har fått vänta i drygt en månad på att få se Jessica Albas dotter Honor Marie, men nu visar amerikanska OK Magazine upp de första bilderna på det söta flickan!

OK! Magazine

Detta är någonting som jag vill ha!

Jag har spanat in en väska på tradera samt en klänning från style by stars. Vad tycker ni?! Vilken ska man ha?!



It´s over

Nu är man singel igen. Efter ett långt och underbart förhållande. Jag och anton har gjort slut. Jag kände att vi var mer kompisar än ett par. Tyvärr fungerade det inte även om vi flyttade ifrån varandra. Men vi är fortfarande väldigt bra vänner och han kommer förbli min bästa vän för alltid. Han är en underbar kille som jag inte vill gå miste om!

Så nu håller jag på att söka efter ett eget boende som inte är det lättaste, men pratade med min chef idag från cantina och han sa att det fanns en ledig lägenhet över zoobar som ja skulle kunna få om jag velat. Men ja är rätt osäker vet inte hur jag ska göra för det är rätt så dyr hyra och vet inte hur det blir med jobb och sånt framöver. Men man måste chansa någon gång i livet med! Har ett tag till att fundera över hur jag ska göra!

Ikväll ska jag gå till kim och umgås lite med emmy och amelie, vi ska nog se sex and the city avsnitt, ska bli mys:)

Hoppas ni får en trevlig kväll! Puss


En dag med Kim och Paul!

Hejsan, nu sitter jag hos paul med kim, vi ska laga lite mat snart efter en hel dag på stan! Har letat efter en present till emmy som snart fyller 20. Men rätt svårt att hitta någonting bra!

Imorn är det jobb som gäller. Ska bli rätt kul faktist. Har bra arbets kollegor... Till helgen blir det nog att dra iväg tll båstad sen jobba på lördag;) .. nu ska vi äta lite, ni får ha det så bra.. Puss

Bästa låten ...


RSS 2.0