Måndag

Då va det måndag igen, denna dagen kan lika gärna kvitta tycker jag! Finns inget bra med måndagar.
Idag har jag varit och hälsar på erica darling i skolan. Haha saknar ju verkligen inte den tiden. Finns så mycket skumt folk.

Senare idag ska jag träffa erica. Vi glor la på en film som vanligt :P Men måste tanka ner nya. Tråkigt och se samma film heeela tiden.

NU måste jag berätta om helgen. Den va GALEN. Fast positivt!!
Hade lite folk hemma hos mig. Jag älskar verkligen mina grannar dom klagar verkligen inte. Ändå hade jag musik på tills 3 på natten typ. :P Underbart!

Här bjuder jag på lite härliga bilder från helgen! ♥










/ Emelie

Ännu en Torsdag

Japp då va det torsdag igen. Kommer nog inte hända något som vanligt. =/

Igår såg jag på film med balkis (bby) , erica och sebbo. Det roliga är att vi ser aldrig en film utan det blir 3 eller 4 filmer. Så det blev en sen natt igår igen!

Idag funderar ja om ja ska ta med erica ner till stan och fika lr nått. Finns ju inte överdrivet mycket annat och hitta på. "Kanske ska byta glödlampa i toan, det är ju inte säsong för det nu men det skiter jag i ;)"

Nä nu ska ja ut och ta mig en nypa frisk luft och sedan städa lite smått.

Puss / Emelie


Hej hej alla lovers! Nu är jag här igen :P

Gårdagen var bara helt underbar! Var med erica så va vi hemma hos mig såg film med brorsson sedan drog vi vidare till sara och maxim. Haha jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Boris satte på ett youtube klipp och tårarna kunde man inte hålla inne. Helt klart min humor ♥


 

Efter vi varit hos dom så drog ja och erica hem till mig igen, Vi vaknade halv 3 idag. Snacka om att sova bort heeela dagen. Men det gör mig inget. :)
När vi precis skulle gå ut till stan så kom min bby och knackade på dörren. Han dyker upp överallt utan att ja får någon förvarning! haha men gillar han ändå :)

Nu ska ja laga lite mat sedan träffa bby!

Puss / Emelie


Out

Nu drar jag iväg till Jennie för lite mys! <3


En ny början kanske?

Har absolut ingen ork till att skriva blogg. Men någon gång kanske det kommer tillbaka :)
Igår var det alla hjärtans dag vilket jag spenderade med Erica, balkis och sebbo. Vi såg på 3 filmer om inte mer. rätt mysigt ändå :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog film som vanligt!

Have a nice day! / Emelie


RSS 2.0