God jul och gott nytt år!


Bild: Julafton

Duft punk ;)


Bästa låtarna!

 

 


Flyttat tillbaka!

Då var man tillbaka till falköping! Får min lägenhet om bara 4 dagar vilket kommer bli så skönt! Hade lite mer packning än vad ja trodde, trodde de skulle bli 5 kartonger eller något sånt. men slutade med kanske 12 lådor. Så det blir en del att packa upp. Sen har jag ingen aning om vart mitt förråd är heller, så får ta en tripp ner till källaren sen och leta efter mitt kära förråd. :)

Snart kommer min babe till fkp med vilket ska bli galet kul!!

why are you so heartless?!

Varför har man inte upptäkt detta innan? Har inte alls mått bra! Men ändå stannar man kvar?! varför gör man de? Har inte enns svar på mina egna frågor,! Det verkar som du är blind i dina ögon och ser inte hur en människa kan må, du bara går förbi...

Men nu äntligen är det inte långt kvar!


Det närmar sig!!

Om exakt 9 dagar flyttar jag in i min lägenhet! Ska bli så underbart skönt, men kommer nog sakna min sambo lite.. Men det är sånt som går över:) Mirre ska hjälpa mig att flytta in den 15e, känns skönt att ha lite hjälp när man inte vet vart sakerna ska stå exakt! Men jag har en bra känsla av att det kommer bli väldigt snyggt! Sen den 19 då kommer SOFIA! My love.. Ska ha en inflyttningsfest då och hoppas det blir mycket folk:) Då får vi hitta på massa skojj!! :)

LÄNGTAR OTROLIGT MYCKET!



Jönköping med miriam

Igår var jag och miriam iväg till jönköping! Vi åkte till ikea så jag kunde köpa alla mina saker till lägenheten, vilket blev jätte mycket. Sen efter några timmar på ikea så åkte vi in till stan för att kolla på kläder till mirre, hon hittade en klänning samt en vinterjacka som va galet fin!! Så efter 6-7 timmar i jnk så åkte vi till kära falköping! Jag blev riktigt nöjd med mina köpt, nu fattas bara att jag ska få lägenheten och flytta in alla saker!:) Så den 15e december är lägenheten min!!

Här är lite bilder från jkp.


Innan vi kom in på ikea!

Miriam inne på lagret:D

Jag gjorde som mirre ;)

Det flev fullt i baksätet plus att de va fullt i bagage luckan!


RSS 2.0