Idag åker vi till Grekland!!

Godmorgon! Åhhh snart åkervi till grekland. Gud så underbart! Kollade nyss på vädret och det stod att de skulle bli runt 30. Inget att klaga på:)

Kommer sakna dig älsklingen ♥

Igår spenderade jag min dag med 3 underbara tjejer. Miriam, hikmete och rachel. Dagen började med att jag och hikmete gick ner till stan. Vi drog till wook stugan för att äta lite. Innan vi ick till wook stugan kom miriam ner till stan och joina oss. Det var jätte trevligt. Tror vi satt där flera timmar, från 4-7. Om inte längre!
Efter maten gick vi hem till mig, hämtade ner min kamera och började fota. Har inte haft såå kul på länge! Har dock inte lagt in kortet på datan än, men blir senare idag! Vi var ute och gick ett litet tag, senare gick vi hem till Fia! Lika trevligt där:) Hon har stora planer på sin fest, vet inte än om jag ska komma. Men det hade varit så kul:)

Nu måste jag äta lite. Är uppe väldigt tidig idag! Ha det så bra!
PUSS


image1126

Resan närmar sig!

Usch orkar inte packa. Vet inte vad ja ska ha med mig. Nu är det bara få dagar kvar tills vi är i Grekland. Såå underbart de ska bli.

Igår var ja hos Kim. Dom frågade om ja ville hänga med till uddevalla, Emmy har en stuga där som dom hade tänkt och åka till över en vecka. Det hade varit så trevligt. Men såg att ja jobbar då. Men man kanske kan få ledigt någon dag iaf!
 Idag så händer inte så mycket. Ska packa lite, sen ska jag kanske gå till kim lite senare! Ska vänta tills anton kommer hem så får han hjälpa mig med min packning. :) Lite smakråd behövs alltid av sin sambo!

Blev så jätte sugen på glass nu, så ska gå till affären, Men ni får ha en trevlig dag! PUSS!


image1108

Godkväll!

Har ni haft en trevlig dag? Det har jag:) Är överlycklig för vi har bokat resa.. Idag har jag och anton sett på the bank job eller va den hette, väldigt bra va den! Tycker ni ska se den om ni inte kollat. Sen efter filmen drog jag till Kim och satt där och snackade lite med henne och Emmy. Jätte kul va de. Dom va lite för trötta så dom va på skratt humör hela tiden. Men kul var de! Dom bad mig kolla en sak på Youtube nu när jag kom hem , jag skulle söka på sean banan. Dom sa massa meningar av den när vi va hos kim så ja va ju bara tvungen att sätta på datan och kolla vad de va dom pratade om. Och här har ni filmen. Sååå skön snubbe:D


Det blir en resa till Grekland!! :)

Jaaa, äntligen är resan bokad! Vi ska till Analipsi.! Vi åker nu på torsdag och är borta en vecka. Såå underbart! :) Längtar otroligt mycket!
Där vi ska bo är ett rätt så lugnt ställe! Men mysigt. Det är 50 meter till stranden! Me like!

image1107

En dag hos Kim!

Min dag har jag spenderat hos Kim, iaf kvällen! Det var trevligt. Emmy och Amelie var också där så vi satt på balkongen för de mesta och spelade jatsy, riktigt kul. Men tyvärr så tappad ja ner en tärning ner till grannen eller ner på marken för någon dag sedan, vi vet inte riktigt vart den hamnade så vi fick nöja oss med 4 tärningar. Men lika bra gick de!:)
Vi planerar en utgång på lördag, blir nog trevligt. Vet bara inte vad man ska ha på sig. Men de kommer väl i sista sekund som alltid.


Nu ska jag till sängen, börjar bli lite små trött. Hoppas ni haft en trevlig dag/kväll!

PUSS!


 

♥Hoppashoppashoppas det finns billigare biljetter imorn!!♥


Tack !

Sådär, vad tycker ni om min nya bloggdesign?! Tjusiv va;) Jag fick hjälp av Anna att göra om min blogg. Hon gör blogg designer och jag frågade om hon ville göra min! Och så här blev resultatet! Jag tycker det blev nice;)

Nu ska jag gå iväg till kim och sitta där och snacka lite. Förmodligen kommer amelie och emmy dit oxå så det blir nog en trevlig kväll! Har suttit hela kvällen här vid datan för att kolla på priser till Grekland. Mamma hade spanat in någon billig resa men nu idag hade dom höjt den med några tusen. Så man blev inte lika sugen då. Men ja såg att de fanns en billig resa samma dag fast ett annat hotel, Tycker vi ska ta den mamma :) Hade varit skönt att komma iväg!

Nä nu ska jag dra mig, Hoppas ni får en trevlig dag, Pusspuss! ♥

Godmorgon!

Vilken fin dag det är idag, solen skiner och det är rätt så varmt ute! Idag ska jag inte göra så mycket, ska nog jobba senare, vet inte om Kim skulle ta min tid men hon skulle höra av sig sen! Annars blir de att vara hemma och se en film eller något:)
Igår var ja me kim:) Ovanligt! Vi satt hemma hos henne typ hela kvällen. Satt och spelade lite spel och umgicks. Det var trevligt. haha sov hos henne förra veckan någon gång, men var tvungen att gå hem vid 5 tiden för jag fick en sån huvudverk. vart riktigt trött, så minns inte mycket av vägen hem!

Nä nu ska ja diska lite och göra iordning lite! Ha en trevlig dag allihop. Puss

Saknar dig !
image1104

Behöver nog Er hjälp!

Allt faller isär nu. Tråkigt men sant. Hoppades verkligen på att vi kunde lösa detta, men vet ärligt talat inte om det kommer att gå! Orkar inte hålla allt inom mig så skriver det här så ni inte behöver fråga sen.  Vi ska nog ge det ett försök till, men vet inte om det kan sätta alla bitar på plats igen..

Någon som kan tala om vad man kan göra i en sån här situation? Vi båda vill va med varrandra. Men vi vet inte om det kommer att funka:(

image1102

Han är så charmig!:)

image1099
Så söt han ÄR!!


Usch har haft en dålig uppdatering nu ett tag. Har inte haft så mycket ork att skriva bloggen. Har gjort en del andra saker istället:)
Idag har jag legat på stranden med Ernesa, Så underbart det var. Jätte skönt väder och vit strand, Kan de bli bättre?! Efter stranden kom ja hem, va inte hemma så jätte länge tills ja skulle dra iväg och jobba, så nu har jag precis kommit hem och ska snart lägga mig.!
Det var en rätt så seg dag på jobbet. Tur att man jobbar med bra personal:)

Nu ska ja lägga mig! Ha en trevlig kväll! Puss

Här kommer lite bilder från helgen i Falköping!


image1098


Anton och jag provade spela gitar hero, var rätt så svart med den gitarren, gick sådär;), här kommer lite blandade bilder!


I falköping var det inte så jätte fint väder, solen tittade fram lite då och då. När vi började närma oss helsingborg såg himlen ut så här!



Detta blev allt en överaskning!

I helgen har vi varit i falköping! Vi åkte dit för att vi skulle gå på barndop. Men det blev mer än så. Föräldrarna till barnen som skulle döpas, (min moster och hennes kille) gifte sig!! När alla förväntade sig att dom skulle komma in med barnen så kom dom uppklädda och min moster hade en krona samt blommor i handen, Det va de ända ja såg från mitt håll då. Alla i kyrkan började undra vad som skulle hända, då alla insäg att dom skulle gifta sig. Hon hade en såå himla vacker klänning som hon sytt själv, Och barnen var underbara i deras kläder som matchade brudklänningen!!, Så det var kul att gå på både bröllop samt dop:)
Tog väldigt många kort, ska lägga in några senare har inte lagt in dom på datan än!:)

Kom och tänka på en sak nu, på vägen hem från falköping så såg jag någonting konstigt på himlen, Det såg ut som en mina fotboll i himlen som lös upp jätte mycket, de kunde inte varit ett stjärnfall för de syns inte så jätte länge, Jag kunde sitta och följa det ett tag tills det försvann. Är såå nyfiken på vad det kunde ha varit. För det lös verkligen upp!! Någon som mer såg det:?!:) Är rätt nyfiken på vad det kan ha varit!

Nu ska vi lägga oss, anton börjar tidigt imorn! Hoppas ni haft en bra helg! Puss

MINISTRY OF SOUND 2008 MALMÖ - Såå bäst!

Tror våran katt Ludde har kärat ner sig i grannens ena katt, Dom satt och spanade in varandra ett bra tag på balkongen och båda jamade och ville typ "träffas" :D . Sen om man tar in Ludde sätter han sig vid dörren och börjar jama jätte mycket för han vill ut till sin käraste:) Gulligt!

image1075
Bilden är då inte så jätte bra, men man ser lite av den andra katten på andra sidan i hörnet!!:)

Igår var jag, anton och niklas i malmö på MINISTRY OF SOUND. Det var riktigt kul! Kön var den längsta jag någon sin sett. Men det gick rätt snabbt att komma fram! Där inne var det såååå mycket folk. Dom tar in 5000 pers, och alla biljetter var nästan slutsålda. Så tänk er själva hur mycket folk det var! Men det var jätte kul!
Det va lite trist, för när det var ca 1 timme kvar tills dom stängde så gick brandlarmet, Så alla var tvugna att gå ut och stå där ett bra tag tills man fick gå ner till källaren för att hämta jackan! Det blev rätt fullt i den STORA källaren för alla skulle verkligen ha sin jacka samtidigt!:)

När alla hade fått jackorna gick vi mot taxin med oscar (antons bror) och hans flickvän, Vi satte oss i taxin och började rulla. När jag och Oscar ser på mätaren att det står lite över 500 kr. Då hade taxi chaffören slått in fel, han hörde inte tydligt vart de va vi skulle. Tur att man slapp betala så mycket för bara några minuter i en taxi!:) Men den kvällen var lyckad! Tycker verkligen det var as kul! Något man måste göra om nästa gång det är MINISTRY OF SOUND!!

Nu ska jag och anton dra till pizzerian och köpa pizza! Mums! Ha en trevlig dag allihop. Hoppas ni oxå fick en trevlig dag/kväll igår! Pusss!

RSS 2.0