God jul!

Igår var det Julafton! Jätte trevligt var det! Vi fick åka tidigt från Båstad för att hinna till min farmor! För den 23 firade vi jul i Båstad med anton släkt! Det va skit kul! Det började med att man fick äta lite sen va de julklapps öppning! Anton fick jätte mycket saker :D Jag fick dock oxå paket :D Tomten var lite rolig, hade lite för stor mask så de såg ut som den höll på att göra ansiktslyft ! :) Rätt kul!
Det var en massa hundar där oxå. Och alla var julfina:D

Den 24 åkte vi till min farmor, där såg vi på kalle anka (tradition) , Sen va det julklapps öppning! Vi fick en massa bra saker till lägenheten plus att anton fick en stooor bas låda av min pappa!:) Pappa sa till anton när alla paket var öppnade att han skulle gå ut i bilen och kolla! Så jag och anton gick ut till bilen och kollade va de var, så visade det sigf att det var en stor baslåda! Han blev jätte glad:)

Efter vi varit hos farmor åkte vi vidare till mina kusiner. Det va jätte kul att träffa min moster igen och hennes barn. var länge sedan man såg dom! Anton fick va lite barnvakt:P Men de gick jätte bra! Fast han inte viste vad han skulle göra med barnet:P Så fick hjälpa honom lite! Vi fick en massa saker hos mina kusiner, tex en dvd spelare + massa filmer och microfon. Så nu kan man sjunga karioke:D:D.. Sen fick vi pengar presentkort samt saker till lägenheten!! Så tack allihopa!

Tack till er som skickade sms igår ! hade inga pengar på mobilen så skirver God Jul här istället och hoppas ni läser.. Sofia gör nog det iaf !:) Tack Tack!

Bilder är på gång!!

image369

Våran fina gran:D
image372

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss gumman!
Så kul att ha er hemma! :-)

2007-12-26 @ 17:36:25
URL: http://meelii.webblogg.se
Postat av: Sofia

hej:)
ja så klart jag läser! hade ni en bra jul då? jag fick lite smått och gott:) en skidjacka o lite sådär, dudå? nu är jag hos annalena.. precis tatt en promenad, för hon är på jobbet, så får fördriva tiden lite.. hönder i helgen? pusspuss

2007-12-28 @ 12:32:55
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0