7 Dagar kvar !

Då sitter man här igen och skriver blogg, blir rätt ofta nu eftersom jag inte gör så jätte mycket om dagarna! Men idag har jag iaf fått gjort en del iaf! Jag har bakat en jätte god kaka!, Kärleksmums Mmh! Men när ja väl började tilllaga den så kom ja på att jag inte hade alla ingridienser. Så fick springa till affären och köpa det som behövdes! Oftast så brukar man nog kolla innan man bakar att man har allt ! Men det glömde jag! Men det gick bra ändå! Dom blev jätte goda iaf! Det är huvudsaken!



Idag har jag och Anton varit och köpt en fin bakrund till fiskakvariumet! Det blev en fin bild! Det är en massa stenar och lite annat !:) Fiskarna är nog nöjda! Fick gå upp tidigt idag för att gå och köpa fiskmat och en temp till akvariumet! Det va jätte jobbigt, För den vägen vi har till djuraffären är den tråkigaste väg man kan gå. Den är typ helt rak. Så det känns som man inte kommer någon stanns att man bara står still på samma ställe. Sen gör de ju inget bättre att typ alla hus ser lika dana ut heller !:) Men ja kom fram och hem rätt snabbt ändå! Skönt de !
Sen imorn går jag kanske förbi och kolla läget med Ernesa! Ser så att mats tar hand om henne!:) Men de gör han nog! Men ja måste gå dit och lämna lite kakor:D "hemmafru" snart känns de som!

image250


Det var allt för mig denna torsdags kväll!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0