Imorgon är det MIN födelsedag!:)

Wiiie nu började de närma sig !:) snart är jag 19!:) Känns bra ! Idag har ja inte gjot så mkt. har städat lite och så. Som vanligt. Sen har ja väntat på att anton ska komma hem. När han väl kom hem åt han bara sen drog han ut med niklas. Han skulle hjälpa honom med någon säng.. "så där fick ja en liten diss". Men han kommer nog snart och då måste vi åka till affären. Ska baka en tårta tills imorn hur de nu ska gå :) Tänkte göra en prinssestårta! Pratade med mamma idag om vad man ska ha i en tårta, hon är expert på att göra tårtor. Så om ja inte klarar att göra tårtan ringer jag bara henne så får hon förklara lite för mig !:)
Känns konstigt att inte fira sin födelsedag hemma i falköping. Får se hur allt känns imorn! Sen åker man ju hem den 23 nov!:) Då får man träffa alla igen. Vem vet Linda. Jag kanske kommer och överaskar dig igen som förra gången:)
Här är en bild på hur tårtan blev :) hade ingen sill så de blev lite tjocka ringar med floorsocker! Men de blir nog bra. Hoppas den är god bara!! Det är bra för att vara min första tårta jag gjort :D Så jag är nöjd

image322


Detta va allt för mig denna kväll!
Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wow, jättefin! Ser jättesmaskig ut, synd att man inte får smaka på den. Men du kanske kan göra tårtan på kalaset här uppe?! :-)

Massa pussar och kramar på din stora, stora dag!!!!

2007-11-15 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0