Måndag och 3 dagar kvar!

Denna dagen började med att man vaknar till grannens duschande! Inte allt så kul! Sen kunde man inte somna om för vi har inte skaffat oss gardiner än! Så det är rätt ljust på morgonen när man vaknar! Vi som hade tänkte och sova länge idag! Men nej då.
Senare på dagen har vi bara legat och sett på tv från sängen, allt för lata. Efter lite tv tittande åkte vi till Ica maxi och köpa oss lite mat. Anton äter så himla mkt så maten tar fort jätte snabbt! Vi tänkte laga god mat innan hans träning, men de hann vi inte för vi var lite sega på maxi, så vi fick ta några smörgåsar! Sen åkte han iväg till träningen! Hörde att dom skulle ha en hård träning ikväll, synd om anton. Han kommer vara helt slut när han kommer hem...:(
Jag har tänkt och börja dansa igen!  Såg en danstävling förut på tvn. Man blev lite sugen på att börja ställa sig upp o dansa med dom! Men vet inte om det kommer att gå att dansa med mitt knä. Det hoppar urled så fort man börjar anstränga de typ. Men läkaren sa att ja skulle röra på de varje dag, så får ta och börja med de nu!
Sen när anton åkte till träningen tänkte jag att ja klipper håret ! :) Så nu har jag klippt de! Det är mkt finare än vad frisören klipper tycker jag! Mycket billigare att klippa sig själv!! S
Sen färgade jag håret mörktbrunt igår kväll! Det blev riktigt fin färg! Så nu känner man sig lite omgjord!:) Man ser inte håret så jätte bra i mörkret. Får ta nya bilder när de är morgonljus ute! Ps. Jag har toffs i håret! det är inte så kort ;) har bara klippt upp de i fram och ibak!:) men längden är kvar!
Ska gå och börja med maten nu så den är klar tills anton kommer hem !


image312


 

Pussar♥


Kommentarer
Postat av: ernesa

vad fin du blev i håret!!! puss snyggo

2007-11-12 @ 21:14:26
URL: http://ernesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0