tack så mycket för allting jag fått! :)

Idag har de varit en toppen dag! Tack NI alla som skickat kort till mig samt sms och ringt !:) Har blivit jätte glad för allt jag har fått ! Den 23e nov åker jag ner till falköping och fortsätter firandet av min födelsedag där ! Då blir de nog mer kort samt presenter !
Sen har Ernesa♥ spenderat sin kväll hos mig !:) Det var jätte trevligt att träffa den tjejen igen! Vi åt tårta och lite kärleksmums och pratade om de mesta! Hon ska till falköping imorn, är lite sugen på att åka dit jag med faktist. Fast ska kanske hänga med anton och hans lag till Tierp och se dom spela! Svårt val! Senare på kvällen tittade mats förbi också! (ernesas sambo). Så han fick smaka på min tårta han med. Alla tycker om den! Och det är ju bra :D Alltid trevligt med lite sällskap!!

Här är lite kort,choklad och blommor jag fått från nära&kära!
♥Tack så jätte mycket !!!!♥
image324

Här är de ja fick av min sötnos !
image325

♥♥♥Tycker om dig sååååå mycket min sötnos!!♥♥♥
image331

Kommentarer
Postat av: sofia

Heej! Hoppas du får trevligt på antons pappas kalas:) Vi hörs gumman! PussPuss

2007-11-17 @ 15:00:50
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0