Första utgången i Helsingborg!

Så! Då har man varit ute för fösta gången  i Helsingborg! Det va Helt okej:) Mycket bättre än Falköping iaf ! Vi drog till ett uteställe vid namn Tivoli, Inträdet va shysst. anton tar fram 200 kr. men vakten ville inte ta emot dom. vi fattade ingenting. sen säger vakten att han bara vill ha 11 kr! så de va rätt lyckat! dom firade tydligen någonting !!

Förfesten vi va på var en så kallad lagfest för Örkelljunga Volley sen att Ernesa hade fyllt år :). Så nästan alla spelare va med o festade o de va svin kul. För dom har fått in 2 polaker som ska testa och spela o se hur de är i helsingborg o så. Vi trodde dom va normala!  iaf jag. men det stämde inte alls!. dom va helt sjuka när de gällde sprit. Dom gör inte som oss här i Sverige, dom blandar inte sina groggar. Dom kör på 2 glas, fullt med sprit i ena glaset sen lite läsk i ett annat. helt sjuuukt :S Sen samma med tecilla. Fullt glas är som ingenting för dom. ja fattar mig inte på dom.. Men som sagt de blev riktigt kul! Jag kände mig så glad den kvällen för mats flickvän Ernesa kommer ju oxå från fkp! så vi kommer kunna umgås nu en del när pojkarna tränar om dagarna:P

Bider från festen!



image29

Så det var våran kväll med polakerna:P     ¤Puss¤

Kommentarer
Postat av: fia

Emelie, söt som alltid:) En sån väst eller va man nu kallar det, aja den du har på dig iaf, testade jag med, AS fin ju.. puss

2007-09-10 @ 22:30:48
Postat av: emelie

Hehe okej. den är fin på med ;) Köpte du den inte då:D:D Pusss!

2007-09-11 @ 11:25:17
Postat av: WT

Tjena fan ni har jy fixat till de rätt bra i lägenheten ser najs ut faktiskt. Ha de Gött!!

2007-09-14 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0