Resa till Turkiet?!

Vi är otroligt sugna på en resa till turkiet, vi har hittat mycket bra pris på resa dit,hem samt hotel! Men det är bara frågan när man ska åka?! Jag vill åka nu:) Men måste få ihop lite pengar först! Sen kanske mormor kan bjuda mig på resan:) Hon lovade mig en resa när jag blev 18, vet dock inte om hon kommer ihåg att hon sa de, men som tur var har vi det inspelat:) Så hon kommer inte undan:D
Såg en resa till alanya i 2 veckor med hotel samt tur och retur för ca 3000, billigt eller vad! Tänk då va 1 vecka kostar ;) .. Anton sa att han är mer sugen på att åka lite senare på året, Men jag kan tänka mig dra vid nästa löning;) Vill bort från detta väder nu!

Så snart bär vi oss av till Turkiet :)

image1033

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker ni ska satsa på en resa under majmånad i så fall. Och vara beredd med bara några dagars varsel, då kan ni komma undan riktigt billigt - så gjorde ju jag då jag åkte till Grekland :-)
Puss

2008-04-16 @ 16:13:06
Postat av: Emelie

vi planerar att åka i juni! det fanns en billig då med!:) Så vi får se hur vi gör! Puss

2008-04-16 @ 17:16:35
URL: http://meelii.webblogg.se
Postat av: pernilla

tack :)

2008-04-16 @ 20:49:30
URL: http://nnillaa.webblogg.se
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 20:02:57
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0