Jönköping med miriam

Igår var jag och miriam iväg till jönköping! Vi åkte till ikea så jag kunde köpa alla mina saker till lägenheten, vilket blev jätte mycket. Sen efter några timmar på ikea så åkte vi in till stan för att kolla på kläder till mirre, hon hittade en klänning samt en vinterjacka som va galet fin!! Så efter 6-7 timmar i jnk så åkte vi till kära falköping! Jag blev riktigt nöjd med mina köpt, nu fattas bara att jag ska få lägenheten och flytta in alla saker!:) Så den 15e december är lägenheten min!!

Här är lite bilder från jkp.


Innan vi kom in på ikea!

Miriam inne på lagret:D

Jag gjorde som mirre ;)

Det flev fullt i baksätet plus att de va fullt i bagage luckan!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hmm nu är det väl ändå dags att berätta???

pöss

2008-12-02 @ 17:28:26
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Mirre

hehe det var en roligt dag !! :D puuuu<3<3

2008-12-02 @ 21:44:25
Postat av: sofia

haha okej:) jo det är bra sj? jag kan inte komma förens den 19e förresten. blir det inflyttningsfest då? annars kommer jag ändå:) puss

2008-12-03 @ 00:19:26
Postat av: sofia

jo det förstås. Men jag är på vad som. Tror allt kan bli trevligt, med lite alkohol i kroppen haha:) nämen mig spelar det ingen roll vad vi gör faktiskt. puss

2008-12-03 @ 17:51:34
Postat av: Sofia

JAG LÄNGTAR!!!

2008-12-05 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0