Im loving it!

Igår hade ja sällskap med ernesa hela kvällen. Jätte trevligt. Vi satt först och kollade på (unga mödrar) är ju bara ett måste. Sen satt vi bara och snackade lite tills vi kom på att vi kunde baka lite. Men ja vet inte riktigt, när allt va färdigt så smakande inte det riktigt som de ska. Fast det gick och äta :D Vi gjorde chokladrutor typ. Men men bättre försök nästa gång !
Ikväll ska jag jobba! ska bli kul! har 18-23 i gaderober så det kommer inte va något att göra men skönt att få pengar för att inte göra någonting alls. Så får ta och läsa ut min bok nu som jag fick i julklapp av antons pappa. (Smuts). Den är riktigt bra. Har typ läst ut hela boken så får läsa sakta idag så ja har nått och göra de 5 timmarna:P Ska bränna ut en cd skiva till jobbet. Dom sa att dom ville ha lite bra musik så jag fick ta på mig ansvaret att fixa nått:) Men Det går nog bra. Lite svårt att sätta ihop en cd skiva till 28+ dom har så olika smak av nått. Fast Cantina är känd för deras house music. Så får bli nått i den stilen! Loving it!

Åh jag och anton satt och kollade på 2 resor till New york. Det var billigare än va jag trodde. fast sen är det nog riktigt dyrt att bo där nere med. Det är något att hoppas på!:)
 Nu ska ja titta till maten, för snart kommer en hungrig filur hem. :) Pusss

image644

Kommentarer
Postat av: sofia

hej. kom hem från sjukhuset i jönköping idag.. är rätt sleten.. och har ont:( men bara att härda ut, kommer ju bli bra nu.. saknar dig med.. puss

2008-02-06 @ 19:14:14
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: Ernesa

haha, ja de klart att du får söto!!! puss

2008-02-07 @ 12:45:48
URL: http://ernesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0