Hem resa till Falköping!

Tisdag: Så! Nu var man hemma i falköping igen. Fast egentligen är det inte mitt hem längre bor ju i Helsingborg. Men mitt andra hem!:)
När ja kom till fkp så hämtade min mormor mig och sen köra vi till donken för att köpa mat. Mormor betalade maten men sen körde hon bara därifrån. Jag frågade henne vart hon var på väg och då hade hon glömt av att vi skulle hämta maten med som vi beställde! Hon e lite glömsk. Så vi fick backa tillbaka så inte den bilen som var efter oss fick våran mat men hon va inte så jätte duktig på att backa så hon körde på en reflex pinne! illa körning mormor!:) Men kul var de!

Nu sitter jag hos Linda! Har varit här nästan hela dagen!:) Jätte kul att träffa henne igen! Var ju ett tag sen sist!
Vi har funnit med en del idag. Tagit en fika, tagit massssa kort. ( vet ej varför) Beroende av kameran kanske?! Nej de kan man ju hoppas att man inte är.



image489


Onsdag: Idag så gick jag förbi mitt gamla hus! Gud vad man saknar de! När man bodde där så va de som ingenting. Nu när man går förbi så tänker man på alla minnen som kommer fram! Det är lite svårt att inse att man inte bor där längre! Utan att mamma bor i en lägenhet och jag i Helsingborg!



senare idag ska ja höra av mig till rachel o se va hon hittar på! Och sen kolla när Miriam kommer hem från jobbet. Sen kanske ja tar en sväng förbi bowlingen och kollar hur de har blivit där! Sen måste ja gå ner till stan och kolla på en väska! Ernesa har fått mig gilla axelband väskor. Se ser såå skönt ut att ha väskan hängandes vid axeln:) Så ska ner o se på second hand om dom har några billiga där som ser frächa ut!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0