Lång tripp till Sollentuna

I Söndags hängde jag med ÖVK till sollentuna. Shit vilken lång resa, men kul va det! Ernesa hängde oxå med samt carina. Resan började från oss i helsingborg vid 4 tiden som sedan slutade i Örkeljunga vid 5 ungefär. Där stod bussen vi skulle ta till Sollentuna. Det blev en rätt lång resa. För vi kom fram lite för tidigt så vi fick stå och vänta på att komma in och äta i 45 min ungefär. Busschafören hade räknat lite fel på tiden. Men det gör inget !:)
När vi väl kom fram till Sollentuna va de första jag tänkte ja, vad gör jag här egentligen?!.. Jag och Ernesa satte oss och kollade på handboll, vilka de va nu som spelade vet ja inte. Men de va en rätt rolig match!:) Efter de hade spelat klart satt vi och väntade på att övk skulle in på plan. Men de dröjde ju sin lilla tid plus att de som hade hand om volleybollen va rätt sega med att sätta upp nätet. Men allt blev klart i tid!
Matchen va bra! Väldigt spännande. Alla på lektaren satt hypernervösa i sista sätt. Och hoppades på att övk skulle vinna. (Iaf jag,ernesa,carina samt de som hejjade på övk)  Men tyvärr blev det en förlust. Dom spelade jätte bra, men sollentuna var så mkt bättre! Men man trodde nästan ett tag att Övk skulle ta hem de här. Men man har fel ibland.
Efter deras match spelar rig Falköping! Kul att se dom igen.Hoppas dom vann matchen! Hann inte se något för vi var tvugna att gå! Men de gick säkert bra!
Sen på vägen hem så va inte alla så jätte glada, lite sura miner plus att alla va jätte hungriga så va lite kaos i bussen innan vi hittade någon stanns att äta. Sen skulle alla komma överens om vart vi skulle äta!:) Men vi hittade något bra ställe som alla var nöjda med !:)
Under hela resans gång sov man typ. Men inga sköna säten. Tycker lite synd om ernesa som inte kunde sova :( Hon måste ha varit skiit trött.
Och man hörde hur alla killar snarkade i olika toner. Var ju inte så jätte kul. Kunde ju inte gå och skaka på alla och säga att dom ska sluta snarka.Jag tycker inte alls om snarkeri!:) Men fick stå ut.
Vi kom fram till örkeljunga vid 00 tiden kanske, kom till helsingborg vid halv 1 på natten. Sen hittade inte jag och anton någon bra parkering heller så vi fick åka runt och kolla ett bra tag innan vi hittade någon lämplig ! Sen blev de sängdags. Såå skönt att ligga i sin egen säng som är mjuk, iaf mot va säterna va på bussen!

Byebye

Nu har ja sagt hejdå till mcdonalds. Mådde inte alls bra av att jobba där, och personalen va hur knasiga som hellst..Så det ska bli skönt att man slipper se och höra dom igen. Mår mycket bättre nu av att veta att jag inte jobbar kvar där. Inte så jätte kul att jobba på ett jobb där man får ångest av att gå dit samt att bara stå där hela dagarna när folk är lite otrevliga mot en! Men de posetiva är att jag har fått jätte många tider på cantina!:) Så vi kommer klara ekonomin ändå! (Skööönt) Var orolig ett tag att allt skulle skita sig. Men hade tur!!

Lite bilder från Sollentuna.


Brian va grymt bra !
image508
Lite trötta !
image509
peace!♥

Kommentarer
Postat av: WT

Om du hatar snarkare hur står du ut över huvud taget då ?? du har jy fan storsnarkare nummer 1 i samma säng ?? haha

Ha de gött puss haj

2008-01-22 @ 14:52:21
Postat av: ernesa

hejsan! ja de va de, tod längre tid an vad jog trodde=( de klart vi kan, idag gör jag absolut inget=) visst kan jag hänga med på fre:) vi hörs sen söt! pusshajj

2008-01-22 @ 14:59:02
URL: http://ernesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0