Gårdagen

Igår var jag kim och emmy på tivoli och hade det trevligt. Vi började lite smått hemma hos mig, typ hela mitt område hade fester. Men det var trevligt! Jag höll på att göra en tabbe igår, jag hade på mig mina foppatofflor igår i lägenheten, sen när vi skulle dra ut tänkte ju inte jag på vad ja hade för skor på mig. Så precis när jag ser bussen komma kollar jag ner på mina skor och ser att det var helt fel skor att ha på sig ute. Men hann springa upp och hämta mina andra skor!'
Lägger upp lite bilder ifrån gårdagen:)





I fredags blev det lite party då med. Vi drog till tempel med niklas och anton. Det var rätt kul det med förutom att alla trampar en på fötterna. Här är en bild som togs i fredags:)



Kommentarer
Postat av: Sofia

uppdatera mera vännen:) allt bra med dig? vad gjorde du på midsommar? pusss

2008-06-22 @ 18:59:57
Postat av: Perra

Haha, det är väl inge fel på Foppa ute ;D

2008-07-04 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0