Vart tar dagen vägen? =(

Nu är jag äntligen ledig, känns jätte skönt. Har jobbar många timmar i sträck nu. Men det blir bra med pengar får man hoppas!:) Börjar jobba på Onsdag igen!
Ska planera lite hur de ska va i garderoben på Cantina. Min chef sa igår att ja ska försöka göra de så allt blir så mkt lättare, tex galjarna hänger inte där de ska.. Fast nu har ju alla som jobbat där mkt lärt sig dom. Så ja får se!:)
Idag blir det en kväll med Kim tror jag, hon ringde förut och ville dricka kaffe och snacka lite. Så det ska bli trevligt!

Nu va det allt för mig, ska lägga mig lite i sängen igen är rätt så trött!! (15:50) . Har totalt vänt på dygnet , känns inte alls så kul..Men men,, har fått tagit jätte fina kort på våran katt Ludde! Här är en del!:)

Puss


image822

Kommentarer
Postat av: fia

DEt var rolig
att du jobbar men jag har nog missat vart du jobbar =)

2008-03-11 @ 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0