Godkväll!

Har ni haft en trevlig dag? Det har jag:) Är överlycklig för vi har bokat resa.. Idag har jag och anton sett på the bank job eller va den hette, väldigt bra va den! Tycker ni ska se den om ni inte kollat. Sen efter filmen drog jag till Kim och satt där och snackade lite med henne och Emmy. Jätte kul va de. Dom va lite för trötta så dom va på skratt humör hela tiden. Men kul var de! Dom bad mig kolla en sak på Youtube nu när jag kom hem , jag skulle söka på sean banan. Dom sa massa meningar av den när vi va hos kim så ja va ju bara tvungen att sätta på datan och kolla vad de va dom pratade om. Och här har ni filmen. Sååå skön snubbe:D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Såg "The bank job" igår ;-)

2008-05-18 @ 14:09:37
Postat av: Jeppe

Yes kom hem för 2 veckor sedan tror jag det va, eller det kanske har hunnit gå 3 veckor tiden går så jävla snabbt.

2008-05-18 @ 17:23:51
URL: http://zoulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0