MINISTRY OF SOUND 2008 MALMÖ - Såå bäst!

Tror våran katt Ludde har kärat ner sig i grannens ena katt, Dom satt och spanade in varandra ett bra tag på balkongen och båda jamade och ville typ "träffas" :D . Sen om man tar in Ludde sätter han sig vid dörren och börjar jama jätte mycket för han vill ut till sin käraste:) Gulligt!

image1075
Bilden är då inte så jätte bra, men man ser lite av den andra katten på andra sidan i hörnet!!:)

Igår var jag, anton och niklas i malmö på MINISTRY OF SOUND. Det var riktigt kul! Kön var den längsta jag någon sin sett. Men det gick rätt snabbt att komma fram! Där inne var det såååå mycket folk. Dom tar in 5000 pers, och alla biljetter var nästan slutsålda. Så tänk er själva hur mycket folk det var! Men det var jätte kul!
Det va lite trist, för när det var ca 1 timme kvar tills dom stängde så gick brandlarmet, Så alla var tvugna att gå ut och stå där ett bra tag tills man fick gå ner till källaren för att hämta jackan! Det blev rätt fullt i den STORA källaren för alla skulle verkligen ha sin jacka samtidigt!:)

När alla hade fått jackorna gick vi mot taxin med oscar (antons bror) och hans flickvän, Vi satte oss i taxin och började rulla. När jag och Oscar ser på mätaren att det står lite över 500 kr. Då hade taxi chaffören slått in fel, han hörde inte tydligt vart de va vi skulle. Tur att man slapp betala så mycket för bara några minuter i en taxi!:) Men den kvällen var lyckad! Tycker verkligen det var as kul! Något man måste göra om nästa gång det är MINISTRY OF SOUND!!

Nu ska jag och anton dra till pizzerian och köpa pizza! Mums! Ha en trevlig dag allihop. Hoppas ni oxå fick en trevlig dag/kväll igår! Pusss!

Kommentarer
Postat av: josefina

Men när kommer du då , jag jobbar på terassen puben ikväll

2008-05-02 @ 10:28:38
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: Sofia

hej snyggo!
Vi ska dit vid studenten, 5 juni. Ska du upp med då?:) så festar vi ihop. Puss

2008-05-02 @ 10:47:53
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: Sofia

jooo klart du ska:) asså din katt är ju sjukt söt:) pusss

2008-05-02 @ 12:06:23
Postat av: Mirre

hehe va sött! :)

2008-05-03 @ 09:56:48

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0