En dag med linda..

Igår var jag med linda, vi va lite på stan sen gick vi till henne och pratade gamla minnen! Det är inte ofta man träffar henne men det var trevligt!




Efter jag varit hos linda, gick jag med mamma till badet för hon skulle göra en spinning pass som ja va tvungen att följa med på. Fy va jobbigt de va, orkade ju ingenting! Nu märker man att man har dålig kondis:P Men skönt efteråt va det iaf! När vi va klara me spinningen gick jag och mirre in i relaxen och solade och tog ett varmt bad i bubbelpoolen. Helt underbart efter ett jobbigt spinningpass!! Fattar inte hur mamma orkar cykla hela tiden.. Jaja, efter badet åkte ja och mirre iväg och bestälde en kykling rulle. Och ja va såå sugen på de, men när ja började äta så va det något konstig smak. Så upptäkte mirre sen att de va ärtor i, vem lägger i ärtor i en kykling rulle? Sukt äkligt va de.. Usch!
Nu snart ska ja iväg till badet och träffa mamma och sola lite, ska se om ja får tag på mirre så kanske de blir bubbel idag igen! Hade inte varit fel! Man får ju passa på innan man drar tillbaka till helsingborg, vilket jag gör imorn. Ska bli så skönt att komma hem och träffa anton och mina så underbara katter:)

Ha en fortsatt trevlig dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0