Skövde på Lördag!

Drar till skövde på lördag med Miriam! Ska bli så kul. Men vet inte riktigt vart vi ska vara innan vi drar till skövde, men det löser sig.
Åh igår hade vi det så kul. Vi hade en hel dag ihop, typ! Dagen började med att gå på marknaden. sen va vi på hennes jobb ett bra tag, jag försökte förstå mig på min mobil vilket inte gick bra då!:) Sen efter hennes jobb drog vi till badet på relax avdelningen. HELT UNDERBART!! Satt i Bubbelpoolen provade kallbasängen, vilket inte var en hitt för mig! Sen gick vi till äventyrsbadet och kollade lite. Men det bästa va ju Bubbelpoolen! Vi va dock med 2 andra killar. Skit trevliga! Va lite rädd att man skulle va där med några gamlingar eller så, men dom som va där nu samtidigt som oss är 19. Så det va inget att klaga på:) Eller va säger du mirre:P

Ni får ha en trevlig dag. Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha:) nää han passar i kort:)

puss vännen

2008-10-03 @ 15:46:30
URL: http://fianborg.blogg.se/
Postat av: Mirre

Lätt den bästa och den mest avkopplande dagen på jääätttee länge !! :D tack sötis! :D (K)

Längtar tills imorgon ! :D



pusspuss <3

2008-10-03 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0